FANDOM

Z: Steel Soldiers – strategia czasu rzeczywistego stworzona przez Bitmap Brothers. Gra w Polsce została wydana 28 sierpnia 2001 roku przez firmę Licomp EMPiK Multimedia, będącą również zleceniodawcą dubbingu.

Opis gry

Poprowadź swoich Z: Stalowych Żołnierzy w nowe stulecie, odświeżonych dla rakietowo napędzanych fanów klasycznej ekstremalnej gry strategicznej.

Jako krwawe następstwo gry „Z” pojawia się Z: Steel Soldiers. Wszystkie twoje ulubione strategie i formy rozgrywki z klasycznej wersji, z grafiką udoskonaloną do standardów XXI wieku, żywymi krajobrazami w 3D i najnowocześniejszym silnikiem, które dają twojej grze życie. Poznaj nowy gatunek robotów z zamiłowaniem do wojny i wypaczonym poczuciem humoru. Z: Steel Soldiers – jeszcze nigdy nie miało się tak dobrze!

Kiedy obejmujesz kontrolę nad twoją jednostką Stalowych Żołnierzy, lepiej bądź natychmiast przygotowany na naprawdę ciężką pracę, ponieważ poprowadzisz kilka doskonałych maszyn wojennych w samo serce bitwy. Możesz zacząć budować swoje siły, gdy ta strzelanina się skończy. Teraz lepiej zrobisz okopując się!

Każdy teatr wojny przeplata się z nieliniową fabułą, pokazując więcej zwrotów akcji niż roller coaster, to nie jest zwykła walka, a to nie są zwykli żołnierze. To nieustraszony oddział, który pije paliwo rakietowe i wywołuje kłótnie z szablozębnymi śnieżnymi ślimakami dla zabawy. Nigdy dotąd nie spotkałeś tak pokręconych robotów…
Źródło opisu: Materiały prasowe dystrybutora (Grymel.pl)

Ekipa

Twórca Funkcja
Muzyczne Studio Produkcyjne SPOT Realizacja nagrań

Obsada

Krzysztof Bochenek Kapitan Zod
Z Steel Soldiers K.Bochenek (Kapitan Zod)
Jednostki wojskowe
Z-Steel Soldiers nw (Jednostki)
Przemysław Strzałkowski Porucznik Lassard
Z Steel Soldiers Przemysław Strzałkowski (Porucznik Lassard)
Brad
Z Steel Soldiers nw (Brad)
Głos w bazie stalowych żołnierzy
Z Steel Soldiers nw (SI)
Psycho
Z Steel Soldiers nw (Psycho)
Robot-konstruktor
Z Steel Soldiers nw (KOnstruktor)
Szeregowy Alan
Z-Steel Soldiers nw (Szeregowy)
Jednostki wojskowe
Z-Steel Soldiers nw (Jednostki2)
Komandor Keeler
Z-Steel Soldiers nw (Keela)

Linki zewnętrzne