FANDOM

Warrior Kings – gra strategiczna autorstwa Black Cactus.

Opis gry

Warrior Kings to strategia czasu rzeczywistego będąca hybrydą gier Lords of the Realms 2 i Shogun. Akcja przenosi graczy do średniowiecznego świata Orbis, gdzie rozpoczynają grę jako mało znaczący władca zrujnowanego państwa. Celem jest oczywiście przywrócenia mu dawnej świetności i stworzenie potężnego królestwa. Twórcy wyszli ze słusznego założenia, że podstawą każdej potęgi militarnej jest dobrze prosperująca gospodarka. Dlatego też początkowo musimy skupić się głównie na rozwoju rolnictwa i handlu (stawianie farm rolniczych, kopalni, czy innych budowli), a następnie gdy nasz skarbiec zapełni się gotówką, a poddani będą mieli pełne brzuchy stworzyć silną i niezwyciężoną armię.

Gra posiada wspaniałą trójwymiarową oprawę graficzną odpowiedzialną za przedstawiane średniowiecznego królestwa i wielkich bitew z udziałem setek żołnierzy, które są jednym z najważniejszych aspektów Warrior Kings. Twórcy stworzyli specjalny system dowodzenia, dzięki któremu podczas bitew możemy z łatwością dowodzić ogromnymi armiami, zorganizowanymi w potężne bataliony i szyki, zmieniać formacje i wykorzystywać najlepsze cechy danego typu jednostek. Kolejną pozytywną cechą Warrior Kings jest komputerowe AI. Tutaj nie ma konieczności ciągłego nadzoru nad poddanymi, każdy z nich doskonale zna swoje powołanie i bez naszej ingerencji wykonuje swoje zadania. A jeżeli zostanie zaatakowany, to nie będzie stać jak osioł czekając na śmierć, tylko weźmie nogi za pas lub chwyci za broń, aby chronić swe domostwo.
Źródło opisu: Materiały prasowe dystrybutora

Ekipa

Twórca Funkcja
Studio FX Realizacja nagrań
Marcin Bartkiewicz Tłumaczenie – Biuro tłumaczeń HEX
Jakub Żywko
Paweł Składanowski Kierownictwo produkcji polskiej wersji językowej
Filip Wojciechowski

Obsada

Marek Obertyn Narrator
Marek Obertyn - Warrior Kings
Marek Prusakiewicz Włócznik (jednostka)
Warrior kings Marek prusakiewicz (Włócznik jednostka)
Oszczepnik (jednostka)
Warriror kings Marek prusakiewicz (oszczepnik jednostka)
Adam Szyszkowski Wóz (jednostka)
Warriorr kings Adam szyszkowski (Wóz jednostka)
Brygida Turowska-Szymczak Wieśniaczka (jednostka)
Warrior kings Brygida turowska (Wieśniaczka jednostka)
Piotr Warszawski Młody Artos
Warrior Kings Piotr Warszawski (Młody Artos)
Najemnik (jednostka)
Warrior Kings Piotr Warszawski (Najemnik jednostka)

Multimedia

Linki zewnętrzne