FANDOM

Total War: Warhammer – komputerowa gra strategiczna osadzona w uniwersum Warhammer Fantasy, wyprodukowana przez studio The Creative Assembly, będąca jedenastą częścią serii gier Total War. Premiera w Polsce odbyła się 24 maja 2016 roku dzięki firmie Cenega.

Polski dubbing obejmuje intro i prerenderowane przerywniki filmowe, natomiast odgłosy jednostek i cutscenki wykonane na silniku gry pozostawiono w języku angielskim (dotyczy to również wersji włoskiej, francuskiej, hiszpańskiej i rosyjskiej).

Opis gry

Nastały czasy niekończących się podbojów. Tysiące wojowników ścierają się w tytanicznych bitwach, a całe rasy prowadzą ze sobą wojny. Na czele każdej armii stoi potężny bohater, żądny panowania nad światem.

To właśnie nimi możesz dowodzić.

Dzielny Karl Franz prowadzi do boju Imperium ludzi. Chce zjednoczyć rozbite frakcje elektorów pod jednym sztandarem i pokonać wspólnych wrogów.

Żądni przemocy i rozlewu krwi, Zielonoskórzy przyłączają się do plemienia Grimgora Ironhide'a. Zarówno Orkowie, jak i Gobliny, są głodne śmierci i zniszczenia.

High King Thorgrim dowodzi opanowanymi Krasnoludami z ich górskich twierdz. Rozpoczyna się marsz, który ma pomścić niesprawiedliwości, dotykające ich od tysiącleci.

Cele Wampirów pod dowództwem Mannfreda von Carstiena są mordercze, ale jednocześnie bardzo tajemnicze. Jego armie werbowane są spośród gnijących szeregów umarłych.

W czasie, gdy Stary Świat rozdzierany jest zdradą, wojną i walką o władzę, z północy nadciąga po cichu znacznie większe zagrożenie. Tkanina samej rzeczywistości zaczyna się napinać i rozdzierać...

Total War™: WARHAMMER® to niepowtarzalne połączenie kolosalnych bitew w czasie rzeczywistym i wciągającej kampanii turowej, w którym przez setki godzin rozgrywki będziesz zajmował się rządzeniem, polityką i rozbudową swojego imperium.

Co więcej, tytuł ten zostanie w przyszłości wzbogacony o dwie osobne części oraz dodatkowe pakiety zawartości, co uczyni z niego największą pozycję w historii serii Total War. Będzie to epicka trylogia, która na nowo zdefiniuje rozgrywkę strategiczną fantasy.

Nadchodzi nowa era. Total War™: WARHAMMER® ożywia świat legendarnych bohaterów, gigantycznych potworów, latających stworów, magicznych burz i legionów koszmarnych wojowników.

Zasady się zmieniły. Nie zmieniła się jedynie... wojna.
Źródło opisu: Steam

Ekipa

Twórca Funkcja
Roboto Translation Tłumaczenie

Obsada

Elżbieta Kijowska-Rozen Narratorka intra
Total War Warhammer E.Kijowska (Narrator w intro)
Tomasz Marzecki Narrator kampanii
Total War Warhammer T.Marzecki (Ślepiec narrator wszystkich kampanii)

Linki zewnętrzne