FANDOM

Torrente: Chcę wrócić do policji (ang. Torrente, hiszp. Torrente: El juego) – gra akcji stworzona przez hiszpańskie studio Virtual Toys.

Premiera w Polsce miała miejsce 17 marca 2005 roku, dzięki firmie SoftPlanet, będącej również zleceniodawcą dubbingu.

Fabuła

Torrente to utrzymany w komiksowej konwencji shooter z elementami gier akcji, stworzony przez hiszpańską firmę developerską Virtual Toys w kooperacji z Cinemaware. Fabuła gry została oparta na filmie o tym samym tytule, którego bohaterem jest detektyw Torrente. Osoby przyzwyczajone do wizerunków Colombo czy Kojaka mogą się jednak bardzo zdziwić w konfrontacji z Torrente. Jest on seksistą, niechlujem i opasłym osobnikiem, często pociągającym z butelki. Torrente w przeszłości był policjantem, został jednak zwolniony ze służby z powodu niejasnych związków z pewnym przestępstwem. Teraz stał się kimś w rodzaju prywatnego detektywa, a jego cel jest jasno określony - powrót do policji w pełnej chwale. Wcielając się w jego postać, wykonujemy cały szereg zróżnicowanych zadań pomiędzy Madrytem, a Marbellą. Eskortujemy ważnych klientów, rozbrajamy bomby czy chronimy piękne kobiety - wszystko to oczywiście z racji niezdarności Torrente skutkuje niewyobrażalnym chaosem i często krwawą strzelaniną. Uwikłanie w stare porachunki z kartelem narkotykowym oraz mafią zupełnie nie ułatwia naszego życia.
Źródło opisu: GRY-Online.pl

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Wojciech Machnicki José Luis Torrente Santiago Segura
TCHWDP W.Machnicki (Torrente)

Linki zewnętrzne