FANDOM

Toon Car – gra wyścigowa dla dzieci stworzona przez studio Revistronic.

W Polsce 29 sierpnia 2001 roku przez firmę TopWare Poland, będącą jednocześnie zleceniodawcą dubbingu.

W 2003 roku prawa do tytułu przejęła firma CD Projekt, która wydając ponownie tę grę zdecydowała się przetłumaczyć tytuł na Odjazdowy rajd, ale i na ponowne przetłumaczenie gry i nagranie dubbingu.

Opis gry

W grze Toon Car masz do wyboru różne modele samochodów: od Masserati po Seiciento. Wyścigi rozgrywają się na zróżnicowanych torach (np. w Maroku, Japonii); i nie brakuje na nich przeszkód oraz żądnych zwycięstwa rywali. Musisz być czujny, bo przeciwnicy są równie szybcy jak Ty, a co więcej, nie wiedzą nic o zasadach fair-play. By ułatwić sobie życie, warto od czasu do czasu skorzystać z dodatkowego wyposażenia, tj. rakiety, bomby, miny. Zdobyć je można zbierając skrzynki umieszczone na torze. Poza bronią można zaopatrzyć się w dopalacze, osłony lub zestaw auto-mechanika, a także np. w deszczową chmurę rażącą gromami.I jeszcze jedno, pamiętaj, że Twoim zadaniem jest dotrzeć na metę jako pierwszy!
Źródło opisu: Merlin.pl

Ekipa

Twórca Funkcja
Joanna Ozga Tłumaczenie

Obsada

Pan Gaduła
Odjazdowy rajd Wersja od TOPWARE poland nie wiem (Komentator)

Linki zewnętrzne