FANDOM

Tom Clancy’s Rainbow Six 3: Raven Shield – taktyczna gra akcji autorstwa Red Storm, przeznaczona na komputery osobiste.

Na polskim rynku gra zadebiutowała 29 maja 2003 roku dzięki firmie Play-It. W wyniku likwidacji pierwotnego dystrybutora, która nastąpiła pod koniec tego samego roku, prawa do dystrybucji do tytułu przejęła Cenega, która wydała ten tytuł ponownie w 2004 r. w ramach serii Super$eller.

Rok po premierze gry ukazało się jej rozszerzenie pod nazwą: Tom Clancy’s Rainbow Six 3: Athena Sword.

Opis gry

Raven Shield to kontynuacja bestsellerowego Tom Clancy’s Rogue Spear i Tom Clancy’s Rainbow Six – bestsellerowych strzelanek taktycznych, które zdobyły między innymi tytuły gry akcji roku 1999 i 2000. Drużyna Rainbow znów powraca do akcji, aby wziąć udział w szeregu niebezpiecznych misji antyterrorystycznych. Czy chodzi o powstrzymanie biologicznego zagrożenia, czy odbicie zakładników z londyńskiego banku – żadne zadanie nie jest zbyt trudne dla Rainbow!

Poprowadź do boju elitarny, wielonarodowy oddział agentów specjalnych, którzy zwalczają terroryzm na całym świecie. Walcz z czasem i bezwzględnymi przeciwnikami, aby rozwiązać zagadkę spisku szaleńca – od Londynu przez Karaiby, aż po Rio de Janeiro - za każdym razem silnik graficzny Unreal zapewni niepowtarzalny realizm rozgrywki w 15 dostępnych misjach.
Źródło opisu: Archiwalny opis dystrybutora gry

Ekipa

Twórca Funkcja
Amadeusz Studio Realizacja nagrań

Obsada

Alina Kamińska Centrala
Alina Kamińska - RS3RS (Centrala)
Narratorka w intrze
Alina Kamińska - RS3RS (Narratorka)
Krzysztof Gadacz John Clark
Krzysztof Gadacz - RS3RS
Maciej Słota Asystent jugosłowiańskiego dyktatora
Maciej Słota - RS3RS (Asystent)
Terrorysta 1
Maciej Słota - RS3RS (Terrorysta)
Kevin Sweeney
Kevin Sweeney - RS3RS
Deha, jugosłowiański dyktator
Deha - RS3RS
Niemiecki urzędnik
Niemiecki urzędnik - RS3RS
Terrorysta 2
Terrorysta 2 - RS3RS

Linki zewnętrzne