FANDOM

Tom Clancy’s Ghost Recon Advanced Warfighter – taktyczna gra akcji z serii Ghost Recon stworzona przez szwedzkie studio Grin, przeznaczona na pecety oraz konsolę PlayStation 2, XBOX i XBOX 360.

Polska wersja językowa jest dostępna wyłącznie na komputerach osobistych. Premiera odbyła się 23 czerwca 2006 roku, dzięki firmie Cenega.

Rok po premierze gry powstała jej kontynuacja pt. Tom Clancy’s Ghost Recon: Advanced Warfighter 2.

Opis gry

Zmieniło się oblicze wojny. Linie frontu nie są już tak wyraźne, nie jest też całkowicie jasne kto tak naprawdę jest wrogiem. Nowe zagrożenia wymagają zastosowania zupełnie nowych środków i posłania do walki zupełnie nowych żołnierzy. To właśnie czas dla tytułowej jednostki Ghost.

W roku 2013 amerykańska armia wprowadzi zintegrowany system zapobiegania wojnom (Integrated Warfighter System), stanowiący kontynuację projektu żołnierza przyszłości. Projekt IWS powstał aby zmierzyć się oko w oko z nowymi zagrożeniami. Teraz przyszedł czas na jego przetestowanie.

Zostań żołnierzem przyszłości w kolejnej odsłonie hitowej serii Ubisoftu, grze Ghost Recon: Advanced Warfighter. Korzystając z najnowocześniejszych broni i systemów komunikacyjnych, wpłyniesz na obraz dramatycznych wydarzeń w niezwykle szczegółowo przedstawionym otoczeniu.
Źródło opisu: Materiały prasowe dystrybutora (Gram.pl)

Ekipa

Twórca Funkcja
Amadeusz Studio Realizacja nagrań

Obsada

Maciej Słota Kapitan Scott Mitchell Steve Blum
Maciej Słota - GRAW (Mitchell)
Żołnierz jednostki Ghost Recon
Maciej Słota - GRAW (Żołnierz jednostki)
Jacek Lecznar Generał Joshua Keating
Jacek Lecznar - GRAW
Jacek Zięba-Jasiński Porucznik Barnes
Jacek Zięba-Jasiński - GRAW
Krzysztof Gadacz Louie
Krzysztof Gadacz - GRAW
Alina Kamińska Prezenterka wiadomości
Alina Kamińska - GRAW

Linki zewnętrzne