FANDOM

Thorgal: Klątwa Odyna (ang. Curse of Atlantis: Thorgal’s Quest, fr. Thorgal: La Malediction D’Odin) – gra przygodowa stworzona przez Cryo Interactive, na podstawie serii komiksów fantasy Grzegorza Rosińskiego i Jeana Van Hamme’a.

W Polsce wydana 29 kwietnia 2003 roku przez firmę Cenega, będącą również zleceniodawcą dubbingu.

Opis gry

Zniesiony z kursu przez ogromny sztorm, Thorgal Aegirsson, potężny Wiking, spotyka na swej drodze tajemniczego starca, który pokazuje mu dziwne lustro. Zamiast swego odbicia, dumny wojownik ogląda w nim swoją przyszłość. Obraz jest straszliwy - Thorgal właśnie ma zabić swego syna. Na przekór wszystkim żywiołom, ludziom i bogom, za wszelką cenę, Thorgal musi natychmiast powrócić do domu i zapobiec klątwie, która rzucona została na jego rodzinę. Stanie do walki z szeregiem przeciwności, aby uchronić swych ukochanych i rozwiązać zagadkę lustrzanej wizji. Przygoda, jakiej jeszcze nie było, oryginalna fabuła i świat dobrze znany fanom komiksów - oto Thorgal: Klątwa Odyna.
Źródło opisu: Archiwalne materiały prasowe dystrybutora (Merlin.pl)

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Thorgal
Thorgal - TKO
Oldrif
Oldrif - TKO
Noral
Thorghal KO nw (Noral)

Linki zewnętrzne