FANDOM

The Sims 4 – gra komputerowa autorstwa Maxis, należąca do serii The Sims, przeznaczona na komputery osobiste oraz konsole PlayStation 4 i Xbox One, wydana w Polsce przez Electronic Arts 4 września 2014 roku.

Postacie w grze posługują się wymyślonym na potrzeby serii językiem simlish, natomiast polski dubbing obejmuje głos narratorki w samouczku, wprowadzony na wszystkich platformach docelowych wraz z aktualizacją w listopadzie 2018 roku.

Opis gry

Poczuj moc tworzenia i kontrolowania własnych postaci w wirtualnym świecie, w którym nie ma ograniczeń. Wyrażaj swą kreatywność, dając Simom niepowtarzalny wygląd i unikalne cechy osobowości. Wybieraj dla nich stroje i fryzury oraz ustalaj życiowe aspiracje. Bez zbędnego wysiłku buduj idealne domy dzięki możliwości szybkiej adaptacji pomieszczeń w trybie budowania. Gdy wszystko jest już gotowe, nie zapomnij o ulubionych obiektach i oryginalnym wystroju. Kształtując bogate i zabawne przeżycia swoich Simów, zadbaj o ich relacje i rozwój kariery zawodowej. Zwiedzaj piękne światy i wyjątkowe otoczenia, podróżuj do nowych dzielnic pełnych ciekawych lokali i intrygujących Simów. Doświadczaj wolności w zabawie, rządź i pogrywaj z życiem!

Źródło opisu: Origin

Ekipa

Twórca Funkcja
Grzegorz Bonikowski Tłumaczenie

Obsada

Anna Gajewska Narratorka samouczka
Anna Gajewska - TS4

Linki zewnętrzne