FANDOM

The Shoot – gra akcji typu first-person shooter stworzona przez Cohort Studios, przeznaczona na konsolę PlayStation 3 i wykorzystująca kontroler ruchowy PS Move.

Opis gry

Zostań największą w historii gwiazdą kina akcji i zaszczyć swą obecnością wielki ekran w grze The Shoot na PlayStation 3, która pozwoli ci stanąć w światłach reflektorów na planie pięciu ekscytujących produkcji filmowych.

Twoim zadaniem będzie zagranie głównej roli w filmach Outlawed, Robotomus Crime, Haunted House Party, The Mob i Deep Perils. W związku z tym przyjdzie ci zlikwidować całe tabuny rewolwerowców, kosmicznych robotów, gangsterów i upiorów — wszystko, żeby zadowolić reżysera i zapewnić sukces kasowy.

Chaotyczne dekoracje, pośród których przyjdzie ci odwalać tę robotę, zostały wspaniale przedstawione dzięki dynamicznej grafice. Podążając za wskazówkami przez kolejne obszary, musisz roznosić w strzępy wycinanki, które będą nagle wyskakiwać ci tuż przed nosem. Posłuży do tego kontroler ruchu PlayStation Move. Tempo gry jest niesamowite, a na ekranie zawsze znajduje się coś, co przyciąga twoją uwagę — może to być zakładnik w sękatych łapskach wyrzutka, pociąg metra porwany przez paskudne roboty albo awanturujące się duchy, które postanowiły zmienić czyjąś imprezę w chaos.

Spróbuj swoich sił w trybie Career Mode, w którym możesz zostać największą atrakcją Hollywood, biorąc udział w serii próbnych zdjęć. Tryb Score Attack pozwoli ci z kolei przejść odblokowane ujęcia i nabić rekordowy wynik. W trybie Challenges znajdziesz z kolei szereg tematycznych scenariuszy. Jednym z nich jest City Siege, gdzie musisz strzelać do sterowców, aby spuścić bomby na czołgi atakujące miasto.

The Shoot to nieustający bieg i strzelanina, a zarazem prawdziwy test twoich umiejętności snajperskich, które możesz sprawdzić dzięki kontrolerowi PlayStation Move. Pamiętaj jednak — jeśli zawiedziesz, nie będzie już dla ciebie miejsca w tym mieście!
Źródło opisu: PlayStation

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Izabella Bukowska Statystka
The Shoot I.Bukowska (Statyści)
Agnieszka Fajlhauer Asystentka
The Shoot A.Fajlhauer (Asystentka)
Przemysław Nikiel Reżyser
The Shoot P.Nikiel (Reżyser)

Linki zewnętrzne