FANDOM

The Settlers IV: Trojanie i eliksir mocy (niem. Die Siedler IV: Die Trojaner und das Elixier der Macht, ang. The Settlers IV: The Trojans and the Elixir of Power) – dodatek do czwartej odsłony serii gier strategii czasu rzeczywistego The Settlers stworzony przez Blue Byte Software.

Fabuła

Wieloletnia wojna osadników ze złowrogim Morbusem wciąż trwa! Czarnoksiężnik wyciągnął wiele wniosków ze swoich wcześniejszych doświadczeń. Teraz poszukuje leku na swoją "zieloną alergię" i przygotowuje się do kolejnej ofensywy. Jego cel jest jasny - całkowite panowanie nad światem! Settlers 4: Trojanie i Eliksir Mocy jest najnowszym dodatkiem do kultowej gry Settlers IV. Tym razem spotykamy tu nie tylko Rzymian, Wikingów i Majów, ale również zupełnie nową rasę - zaawansowanych technologicznie Trojan. Do bogatego już wyboru jednostek dołączyły m.in. nowe machiny latające (Manakoptery) i nowa jednostka specjalna (Tragarz Katapulty). Dodatek zawiera 12 misji Trojan, 16 misji z pozostałymi nacjami i 26 nowych map do rozgrywki w pojedynkę lub do gry sieciowej. Dołącz do sympatycznych osadników i wygraj w walce przeciw Morbusowi i jego mrocznym sługom!
Źródło opisu: Materiały prasowe dystrybutora

Ekipa

Twórca Funkcja
Studio FX Realizacja nagrań
Paweł Składanowski Kierownictwo produkcji polskiej wersji językowej
Filip Wojciechowski
Paweł Pisarzewski Tłumaczenie
Adam Czechowicz

Obsada

Marek Prusakiewicz Morbus
Marek Prusakiewicz - TS4TEM
Brygida Turowska-Szymczak Narrator
Brygida Turowska-Szymczak - TS4TEM

Multimedia

Linki zewnętrzne

Zdubbingowane gry z serii The Settlers
Główna seria The Settlers III (Misja Amazonek) • The Settlers IV (Trojanie i eliksir mocy) • The Settlers II: 10-lecie (The Settlers II: 10-lecie – Wikingowie) • The Settlers: Narodziny imperium (Wschodnie królestwa) • The Settlers 7: Droga do królestwa
Spin-off The Settlers: Narodziny kultur