FANDOM

The Pride of Taern – polska przeglądarkowa gra fantasy MMORPG stworzona przez studio Whitemoon.

Opis gry

Akcja gry toczy się w realiach fantasy. Spokojne królestwo Taern zostało najechane przez oddziały cesarstwa Utor. Po klęsce głównych sił obrońców, najeźdźcy rozpoczęli krwawy podbój. Przerażona ludność zdecydowała się na rozpaczliwą ucieczkę wsiadając na pokłady statków, by gdzieś w odległym miejscu rozpocząć wszystko od nowa, a być może któregoś dnia odzyskać utracone ziemie. Wzorem wielu gier cRPG (również MMORPG) gracz rozpoczyna zabawę od wykreowania bohatera, określając m.in. jego płeć i wygląd, a także wybierając jedną z siedmiu dostępnych klas (barbarzyńca, rycerz, sheed, łucznik, mag ognia, voodoo, druid) oraz rozdzielając kilka punktów do podstawowych atrybutów (siła, zręczność, wiedza, moc, punkty życia, mana oraz kondycja). W toku zabawy postać gromadzi doświadczenie, co po osiągnięciu określonego limitu pozwala awansować na wyższy poziom, podnieść statystyki i rozwinąć posiadane umiejętności bądź opanować nowe.
Źródło opisu: GRY-Online.pl

Ekipa

Twórca Funkcja
Kosa Studio Realizacja nagrań

Obsada

Krzysztof Grębski Narrator
The Pride of Taern K.Grębski (Narrator)

Linki zewnętrzne