FANDOM

Test Drive Unlimited – zręcznościowa gra wyścigowa autorstwa Eden Studios, przeznaczona na konsolę XBOX 360, PlayStation 2 i PSP oraz na komputery osobiste.

Polskiego dubbingu doczekała się jedynie wersja na komputery stacjonarne, wydana w Polsce przez CD Projekt 6 kwietnia 2007 roku (mimo że na pudełku znajduje się wyłącznie informacja o polskich napisach).

Opis gry

Test Drive Unlimited to absolutny przełom w dziedzinie gier wyścigowych! Gra dostarcza wiele nowych, niesamowitych elementów. Twórcy przygotowali ponad 1600 km szczegółowo odwzorowanych dróg umiejscowionych na jednej z bajecznych hawajskich wysp Oahu i oddali do dyspozycji graczy około 125 różnych modeli najlepszych samochodów i motocykli, takimi maszynami jak Ferrari Enzo, Lamborghini Murcielago, Jaguar XKR, czy Ducati Monster. Gracz może stworzyć swojego awatara określając jego wygląd i ubiór. Do jego dyspozycji jest także dom z garażem mogącym początkowo pomieścić jedną maszynę. W trakcie rozgrywki, na wszystkich miłośników samochodówek, czekają setki wyzwań i zadań, które umożliwiają zarabianie pieniędzy. Spożytkować je można na większy dom lub garaż, nowe stroje dla awatara, no i oczywiście na kolejne wspaniałe i jeszcze szybsze samochody bądź motory. Oprawa graficzna zachwyca realistycznym odwzorowaniem otoczenia, oraz bardzo szczegółowymi modelami pojazdów. Na równie wysokim poziomie został przygotowany model jazdy - każdy samochód i motocykl prowadzi się w wyczuwalnie inny sposób. Test Drive Unlimited to także bardzo rozbudowany tryb dla wielu graczy. Gra pozwala ścigać się z tysiącami graczy na całym świecie! Wystarczy tylko podjąć wyzwanie, pokonać rywala i zgarnąć nagrodę!
Źródło opisu: Merlin.pl

Ekipa

Twórca Funkcja
Start International Polska Realizacja nagrań
Paweł Araszkiewicz Reżyser nagrań
Jan Tomala Tłumaczenie

Obsada

Jarosław Boberek Autostopowicz
Jarosław Boberek - TDU (Autostopowicz)
  • Jarosław Boberek - TDU (Adresat)
    Adresat
  • Jarosław Boberek - TDU (Policjant)
    Policjant
  • Jarosław Boberek - TDU (Zleceniodawca)
    Zleceniodawca
Elżbieta Kopocińska Autostopowiczka
Elżbieta Kopocińska - TDU (Autostopowiczka)
  • Elżbieta Kopocińska - TDU (Głos w samouczku)
    Głos w samouczku
  • Elżbieta Kopocińska - TDU (Policjantka)
    Policjantka
  • Elżbieta Kopocińska - TDU (Stewardessa)
    Stewardessa

Linki zewnętrzne