FANDOM

TAXI Challenge: Londyn - niemiecka gra komputerowa z 2002 roku stworzona przez studio Blimb Entertainment, trzecia część serii TAXI.

Gra w Polsce ukazała się 12 września 2003 roku, dzięki firmie TopWare Poland.

Opis gry

TAXI Challenge: Londyn to kolejna część serii gier wyścigowych (po TAXI Challenge: Berlin), w której wcielamy się w rolę taksówkarza. Zadanie wyznaczone przez autorów wydaje się być proste: dowieźć jak najwięcej pasażerów w wyznaczonym czasie na określone miejsce, aczkolwiek faktyczne realia wymagają od graczy dużo większego wysiłku niż się na pozór wydaje. Wyszukiwanie rozmaitych skrótów (tunele metra, przejazdy przez budynki, etc.), skoki na rampach, czy jazda pod prąd to chleb powszedni dla taksówkarza w Londynie. Wśród pasażerów, z którymi spotykamy się w pełnej wersji, możemy wyróżnić: agresywne staruszki, japońskich turystów, punków, biznesmenów, czy słodkich nastolatków – zawsze jednak należy pamiętać, że „grunt to zadowolony klient”. Opisywana pozycja nastawiona jest głównie na zręcznościowy charakter rozgrywki. Ciężko jest tutaj dopatrzyć się wiernie odwzorowanej fizyki jazdy czy modelu zniszczeń - zamiast tych elementów, programiści skoncentrowali się na dynamice oraz przyjemności płynącej z grania. Na uwagę zasługują także dopracowane efekty audio-wizualne programu (m.in. cykl dnia i nocy, zabawne komentarze pasażerów).
Źródło opisu: GRY-Online.pl

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Szefowa
TAXI CL nw (Szefowa)
Klienci
TAXI CL nw (Kyent)
Klientki
TAXI CL nw (Klyentka)
Kosmita (klient unikatowy)
TAX CL nw (Kosmita)
Biznesmani
TXI CL nw (Biznesman)

Linki zewnętrzne