FANDOM

Start the Party! 2 (ang. Start the Party!: Save the World) – zręcznościowa gra rodzinna stworzona przez Supermassive Games, kontynuacja gry Start the Party!, przeznaczona na konsolę PlayStation 3.

Opis gry

Nie musisz mieć mięśni ani fikuśnego kostiumu, aby być bohaterem; jedyne, czego potrzebujesz, to kontroler ruchu PlayStation Move, kamera PlayStation Eye i kopia Start the Party! 2 dla systemu PS3. Ta pełna akcji gra składa się z serii wyzwań dla całej rodziny, więc zeskanujcie swoje zdjęcia za pomocą kamery PlayStation Eye i patrzcie, jak stajecie się bohaterami na ekranie, gotowymi do walki ze straszliwym Dr. Okropniastym.

W każdej minigrze znajdziecie się w innym środowisku. Możecie być pod wodą, pilotować śmigłowiec nad miastem lub znaleźć się na powierzchni kompletnie obcej planety. Każda gra zmieni Wasz kontroler ruchu w nową broń lub gadżet, więc przygotujcie się, aby strzelać, walić i ciąć w serii szalonych misji.

Szybka, szalona i zabawna – Start the Party! 2 dla systemu PS3 to idealna gra na każdą imprezę.
Źródło opisu: PlayStation

Ekipa

Twórca Funkcja
Studio PRL Realizacja nagrań

Obsada

Krzysztof Ibisz Prowadzący
Krzysztof Ibisz - STP2

Multimedia

Linki zewnętrzne