Starmageddon 2 (ang. Space Interceptor: Project Freedom, 2004) – polska gra zręcznościowa stworzona przez Lemon Interactive, przeznaczona na komputery osobiste. Kontynuacja gry Starmageddon z 2002 roku.

Opis gry

Sequel „Starmageddona”, rodzimej strategii czasu rzeczywistego stworzonej na podobieństwo „Homeworlda”, ma ze swoim poprzednikiem wspólną jedynie nazwę oraz kosmiczną tematykę. „Starmageddon 2” jest atrakcyjną graficznie i prostą w idei grą zręcznościową, w której gracz zasiada za sterami gwiezdnego myśliwca Epsilon. 21 przewidzianych do wypełnienia misji rozgrywanych jest zarówno na powierzchni planet oraz księżyców Układu Słonecznego, jak i w samej przestrzeni kosmicznej. Autorzy gry przy projektowaniu lokacji posiłkowali się faktycznymi danymi zaczerpniętymi ze zdjęć astronomicznych.

Fabuła drugiej części „Starmageddona” oparta jest na bezpardonowej rywalizacji wielkich ziemskich korporacji dążących do skolonizowania kosmosu. Gracz wciela się w rolę pilota jednej z nich – Project Freedom – która cieszy się stosunkowo nieposzlakowaną opinią. To w jej imieniu musi on wykonać szereg niebezpiecznych zadań, w których wspierać będą go nie tylko własna zręczność i umiejętności, lecz często walczący z nim towarzysze, a także naukowcy stale pracujący nad polepszaniem osiągów maszyn.
Źródło opisu: GRY-Online.pl

Ekipa

Twórca Funkcja
Artur Kruczek Reżyseria
Producent wykonawczy
Janusz Borysiak Realizacja nagrań

Obsada

Piotr Bujno Frachtowiec dyplomatyczny Grubas
  • White Wolf
  • Top Dog
Zbigniew Dziduch Głos przy odprawie
Agnieszka Fajlhauer Fox 5
Artur Kruczek Fox 3
Andrzej Mastalerz Jednostka ratownicza
Agnieszka Matysiak Fox 4
Przemysław Nikiel Narrator #1
Tango Fox
Adam Szyszkowski Narrator #2
  • Główny bohater
  • Black Joe
  • Yellow Wolf
  • Dowódca frachtowca "Yellow Cat"
Dariusz Toczek Fox 2
Pilot frachtowca "Yellow Cat"
Marzena Zając Boxer
SI myśliwca
Frachtowiec PF Diana
Frachtowiec PF Kopernik
Freedom

Linki zewnętrzne