FANDOM

Starmageddon (ang. Project Earth: Starmageddon) – polska komputerowa gra strategiczna stworzona i wydana przez Lemon Interactive. W 2004 roku powstała jej kontynuacja, Starmageddon 2.

Fabuła

Starmageddon to nowa produkcja firmy Lemon Interactive, rodzimego dystrybutora gier, określana jako „kosmiczny RTS 3D nowej generacji”. Gra czerpie wszystko co najlepsze z gatunku, wzorując się na wspaniałych klimatach Homeworld’a i prostocie obsługi Command & Conquer: Red Alert 2. Podobnie jak w niezapomnianym Starcraft, można grać jedną z trzech dostępnych ras, ludźmi i dwoma nacjami obcych, z których każda oprócz zwykłych różnic w wyglądzie, jednostkach i wynalazkach, wykorzystuje zupełnie inne surowce do produkcji. Gra wyróżnia się spośród innych tego typu produkcji, bogatą, niemal epicką linią fabularną, dynamicznym polem walki, gdzie każda misja rozgrywa się nawet na trzech mapach połączonych ze sobą tunelami podprzestrzennymi oraz zaawansowaną trójwymiarowa grafiką i dźwiękiem, które idealnie ze sobą współgrając zaskakują gracza ogromem przedstawionego otoczenia i pozwalają wczuć się w panującą sytuację.
Źródło opisu: GRY-Online.pl

Ekipa

Twórca Funkcja
GMS Records Realizacja nagrań

Obsada

Mikołaj Klimek Angelus
Mikołaj Klimek - Starmageddon (Angelus)
  • Mikołaj Klimek - Starmageddon (Sogg)
    Sogg
  • Mikołaj Klimek - Starmageddon (Beldor)
    Beldor
Zbigniew Konopka Azel
Zbigniew Konopka - Starmageddon (Azel)
D’Arg
Zbigniew Konopka - Starmageddon (Darg)
Brygida Turowska-SzymczakLamia
Brygida Turowska - Starmageddon
Ziemia
Ziemia - Starmageddon
David
David - Starmageddon
Gully
Gully - Starmageddon
Generał Harnam
Harnam - Starmageddon
T’An
Tan - Starmageddon

Linki zewnętrzne