Sorcery: Świat magii (ang. Sorcery) – przygodowa gra akcji autorstwa The Workshop, przeznaczona na konsolę PlayStation 3.

Fabuła

Straszliwy mrok grozi Królestwu Wróżek w grze Sorcery: Świat Magii na PlayStation 3. Jako młody uczeń czarnoksiężnika nawet nie wiesz, że to właśnie Ty spowodowałeś to zagrożenie. Teraz musisz okiełznać moc prawdziwej magii, by ocalić mieszkańców miasteczka i udowodnić swoje męstwo.

Starożytny konflikt pomiędzy ludźmi, a wróżkami kładzie się cieniem nad sąsiadującymi królestwami. Sto lat temu, aby ocalić swą krainę od najazdu ludzi, Lady Everfair została pochłonięta przez zło i stała się bezwzględną Królową Koszmarów. Od tego czasu magiczna brama pomiędzy dwoma światami była zamknięta. Teraz jednak znów się otwarła, a Królowa Koszmarów szaleje z wściekłości.

Jako Finn, pilny uczeń potężnego maga, Dasha, zdajesz sobie sprawę, że najbliższym Ci osobom zagraża śmiertelne niebezpieczeństwo. Musisz szybko rozwinąć swe umiejętności i wyruszyć do Królestwa Wróżek. Na szczęście masz przewagę nad wrogiem: to kontroler PlayStation Move, Twoja potężna różdżka magiczna.

Wykorzystaj swój potencjał magiczny, okaż męstwo i zmierz się z Królową Koszmarów. Nieszczęściu, które zagraża Twojej ojczyźnie można zapobiec - bo magia jest w Twoich rękach.
Źródło opisu: PlayStation

Ekipa

Twórca Funkcja
Start International Polska Realizacja nagrań
Maciej Kowalski Reżyseria

Obsada

Piotr Fronczewski Czarodziej Dash
Krzysztof Królak Finn
Beata Wyrąbkiewicz Erline
Anna Gajewska Królowa koszmarów
Dariusz Odija Wędrowny sprzedawca
Stefan Knothe Primus

Multimedia

Linki zewnętrzne