FANDOM

Sorcery: Świat magii (ang. Sorcery) – przygodowa gra akcji autorstwa The Workshop, przeznaczona na konsolę PlayStation 3.

Fabuła

Straszliwy mrok grozi Królestwu Wróżek w grze Sorcery: Świat Magii na PlayStation 3. Jako młody uczeń czarnoksiężnika nawet nie wiesz, że to właśnie Ty spowodowałeś to zagrożenie. Teraz musisz okiełznać moc prawdziwej magii, by ocalić mieszkańców miasteczka i udowodnić swoje męstwo.

Starożytny konflikt pomiędzy ludźmi, a wróżkami kładzie się cieniem nad sąsiadującymi królestwami. Sto lat temu, aby ocalić swą krainę od najazdu ludzi, Lady Everfair została pochłonięta przez zło i stała się bezwzględną Królową Koszmarów. Od tego czasu magiczna brama pomiędzy dwoma światami była zamknięta. Teraz jednak znów się otwarła, a Królowa Koszmarów szaleje z wściekłości.

Jako Finn, pilny uczeń potężnego maga, Dasha, zdajesz sobie sprawę, że najbliższym Ci osobom zagraża śmiertelne niebezpieczeństwo. Musisz szybko rozwinąć swe umiejętności i wyruszyć do Królestwa Wróżek. Na szczęście masz przewagę nad wrogiem: to kontroler PlayStation Move, Twoja potężna różdżka magiczna.

Wykorzystaj swój potencjał magiczny, okaż męstwo i zmierz się z Królową Koszmarów. Nieszczęściu, które zagraża Twojej ojczyźnie można zapobiec - bo magia jest w Twoich rękach.
Źródło opisu: PlayStation

Ekipa

Twórca Funkcja
Start International Polska Realizacja nagrań
Maciej Kowalski Reżyseria

Obsada

Piotr Fronczewski Czarodziej Dash
Piotr Fronczewski - Sorcery
Krzysztof Królak Finn
Sorcery ŚM K.Królak (Finn)
Beata Wyrąbkiewicz Erline
Beata Wyrąbkiewicz - Sorcery
Anna Gajewska Królowa koszmarów
Anna Gajewska - Sorcery
Dariusz Odija Wędrowny sprzedawca
Dariusz Odija - Sorcery
Stefan Knothe Primus
Sorcery ŚM S.Knothe (Primus)

Multimedia

Linki zewnętrzne