FANDOM

Skout – komputerowa gra akcji stworzona przez Soft Enterprises. Premiera w Polsce miała miejsce 15 sierpnia 2000 roku, dzięki firmie CODA, będącej również zleceniodawcą dubbingu.

Opis gry

Scout to niemiecka gra akcji FPP z elementami przygodowymi polegającymi na rozwiązywaniu pewnych zagadek i zadań. Złowrodzy Kybernoidzi pragną zapanować nad światem i w swej warowni na planecie Lugubrios szykują potężną broń. Otoczyli całą planetę polem siłowym i uczynili z jej mieszkańców zakładników oraz niewolników. Miłująca pokój rasa Scolicides musi zapobiec niszczycielskim dążeniom Kybernoidów. Jako Zwiadowca, mający dokonać rozpoznania na planecie i zlikwidować generatory pól siłowych, otrzymujemy do pomocy statek kosmiczny, pilota oraz super wyspecjalizowanego robota bojowego – Drona, którym można sterować w czasie walki. Z wrogami zmierzymy się w siedemnastu rozbudowanych misjach, w czasie których trzeba wykazać się nie tylko szybkością i zręcznością. Do dyspozycji dostaniemy kilkanaście rodzajów broni, a zwycięstwo w dużej mierze będzie polegać na umiejętności współdziałania człowieka i Drona. Oprócz kampanii single player można zmierzyć się w rozgrywce wieloosobowej korzystając z opcji gry sieciowej.
Źródło opisu: GRY-Online.pl

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Zbigniew Borek Radny
Skout gra PC Zbigniew Borek (Radny)
Andrzej Chyra Zwiadowca
Skout gra PC Andrzej Chyra (Zwiadowca)
Jeremi Jemiołowicz Dron
Skout gra PC Jeremi Jemiołowicz (Główny Bohater)
Marcin Troński Statek
Skout gra PC Marcin Troński (Statek)
Przeciwnicy
Skout gra nw (Przeciwnicy)

Linki zewnętrzne

  • Skout w bazie GRY-Online.pl