FANDOM

Silent Hunter II: Symulator u-boota z II wojny światowej (ang. Silent Hunter II: WWII U-Boat Combat Simulator) – komputerowy symulator okrętu podwodnego w realiach II wojny światowej, stworzony przez studio Ultimation, kontynuacja gry Silent Hunter z 1996 roku.

W Polsce wydana 20 grudnia 2001 roku dzięki firmie Play-It, będącą również zleceniodawcą dubbingu. Po zakończeniu w 2003 roku działalności pierwotnego polskiego dystrybutora gry, firmy Play-It, prawa do dystrybucji tytułu przejęło Nicolas Games.

Opis gry

Silent Hunter II to nowe wcielenie przebojowego symulatora okrętu podwodnego. Gra odtwarza z dużą dokładnością dramatyczne losy bitew o Atlantyk rozegranej między niemieckimi U-bootami, a brytyjskimi i amerykańskimi okrętami uczestniczącymi w konwojach z pomocą dla wojsk walczących w Europie i walczyć ku chwale III Rzeszy. Dzięki współpracy byłego dowódcy jednego z niemieckich okrętów podwodnych, obecnego admirała Ericha Toppa, który wsparł autorów swoimi konsultacjami, Silent Hunter II jest najbardziej realistycznym symulatorem tego typu.

Wzorujący się na najlepszych cechach gry, która już kiedyś została uznana za jedyną w swoim rodzaju, Silent Hunter II jest reprezentantem nowej generacji symulatorów okrętów podwodnych z czasów II wojny światowej. Strona wizualna gry należy do jednej z najbardziej dopracowanych, a sekwencje filmowe i prezentacje multimedialne mogłyby robią duże wrażenie. Realistyczne tekstury, trójwymiarowe modele okrętów i samolotów pozwalają maksymalnie urealnić samą rozgrywkę.
Źródło opisu: GRY-Online.pl

Ekipa

Twórca Funkcja
Amadeusz Studio Realizacja nagrań

Obsada

Brak danych

Linki zewnętrzne