FANDOM

Silence – komputerowa gra przygodowa autorstwa Daedalic Entertainment, stworzona na komputery osobiste, kontynuacja gry The Whispered World z 2009 roku (wydanej z polskimi napisami).

Fabuła

Trwa wojna. Podczas nalotu szesnastoletni Noah i jego młodsza siostra Renie szukają schronienia w bunkrze. Znajdują tutaj nie tylko kryjówkę przed bombardowaniem, ale również przejście do Silence - krainy pomiędzy życiem i śmiercią.

Kiedy Renie gubi się w Silence, Noah musi udać się do tego pozornie idyllicznego i pełnego niebezpieczeństw świata, aby ją odnaleźć.

W Silence też toczy się wojna. Mroczne stworzenia nawiedzają miasta i niszczą to niegdyś malownicze miejsce pomiędzy światami. Stawia im czoła jedynie garstka rebeliantów.

Noah i Renie dołączą do nich, aby ocalić Silence, jego mieszkańców… i siebie.

Udaj się w fascynującą podróż po Silence razem z Noah i Renie. Daj się porwać poruszającej historii, pełnej kontrastów pomiędzy sielankowymi sceneriami i czyhającymi zagrożeniami. Poznaj niezwykłe i sympatyczne postaci, takie jak Spot - magiczna gąsienica, która pomaga Noah i Renie w drodze przez Silence.

Bądź świadkiem odkrycia, jakiego dokona rodzeństwo, kiedy zrozumie, że tylko wzajemna miłość może ich ocalić.
Źródło opisu: cdp.pl

Ekipa

Twórca Funkcja
Cdp.pl Tłumaczenie
Artur Kruczek Reżyseria nagrań

Obsada

Bernard Lewandowski Noah
Bernard Lewandowski - Silence
Milena Gąsiorek Renie
Milena Gąsiorek - Silence
Agnieszka Fajlhauer Kyra
Agnieszka Fajlhauer - Silence
Andrzej Chudy Samuel
Andrzej Chudy - Silence
Andrzej Blumenfeld Janus
Andrzej Blumenfeld - Silence
Katarzyna Kozak Shana
Katarzyna Kozak - Silence
Maciej Gąsiorek Yngo
Maciej Gąsiorek - Silence
Grzegorz Pawlak Ralv
Grzegorz Pawlak - Silence
Zofia Modej Sarah
Magdalena Śmiałek Marie

Multimedia

Linki zewnętrzne