FANDOM

Sid Meier’s Civilization VI – komputerowa przygodowa strategiczna z 2016 roku stworzona przez studio Firaxis Games, przeznaczona wyłącznie na komputery osobiste i stanowiąca szóstą pełnoprawną odsłonę serii Civilization. Światowa i polska premiera gry miały miejsce 21 października 2016.

Fabuła

Sid Meier’s Civilization VI, zdobywczyni 15 nagród targów E3, w tym nagrody dla najlepszej gry komputerowej oraz najlepszej gry strategicznej, to kolejna odsłona obsypanej laurami serii gier Civilization, sprzedanej na całym świecie w ponad 34 milionach egzemplarzy, z czego 8 milionów stanowi sama Civilization V.

Pierwotnym twórcą tytułu jest legendarny projektant gier, Sid Meier, a jego dzieło to turowa gra strategiczna stawiająca gracza na czele imperium, które ma pod jego wodzą przetrwać próbę czasu. Zostań władcą świata, zakładając swoją cywilizację i przewodząc jej od epoki kamienia aż po informacyjną. Tocz wojny, paraj się dyplomacją, rozwijaj kulturę i stawiaj czoła największym przywódcom historii na swojej drodze ku stworzeniu najwspanialszej cywilizacji, jaką znały wieki.

Civilization VI oferuje całkiem nowe sposoby na interakcję ze światem: teraz miasta w widoczny sposób rozprzestrzeniają się po mapie, aktywny wkład w badania technologiczne i kulturowe otwiera zupełnie nowe możliwości, a konkurujący ze sobą władcy dążą do realizacji agend opartych o przypisywane im historyczne cechy, ścigając się ku jednemu z pięciu dostępnych w grze laurów zwycięstwa.
Źródło opisu: muve.pl

Ekipa

Twórca Funkcja
QLOC Tłumaczenie

Obsada

Przemysław Walich Narrator Sean Bean
Przemysław Walich - Civilization VI
Joanna Matuszak Doradczyni Natasha Loring
Joanna Matuszak - Civilization VI

Multimedia

Linki zewnętrzne

Civilization
Gry z serii Sid Meier’s Civilization VSid Meier’s Civilization: Beyond EarthSid Meier’s Civilization VI