FANDOM

Shadowgrounds: Survivor – gra akcji stworzona przez fińskie studio Frozenbyte, kontynuacja gry Shadowgrounds.

W Polsce wydana 18 listopada 2007 roku przez firmę Techland, będącą również zleceniodawcą dubbingu.

Opis gry

Kontynuacja unikalnej strzelaniny hołdującej tradycjom old-schoolu, której inspiracją były gry takie, jak seria Alien Breed. Pierwszy ShadowGrounds, dobrze przyjęty przez Graczy i media, przedstawiał zmagania Wesleya Tylera z hordami przerażających obcych. Ich niespodziewaną inwazję przetrwały jednak także inne osoby – i to ich walkę o przeżycie ukazuje ShadowGrounds Survivor.

Klimat horroru sci-fi, tkwiącego korzeniami w tak kultowych filmach, jak Pitch Black i seria Aliens. Niezwykle dynamiczna akcja, ozdobiona rozbłyskami promieni laserowych i potężnymi eksplozjami, przy symfonii pocisków wypluwanych w szaleńczym tempie z rozkręconego miniguna, brutalnie rozszarpujących atakujących obcych - oto wizytówka najnowszego dzieła Frozenbyte. Twoje kroki będą zdobiły kałuże krwi i martwe ciała pokonanych bestii, a powietrze przepełni swąd napalmu przeżerającego się przez pancerze przeciwników. Do tego rozgrywka ukazana jest w unikalnej w tych czasach dla strzelanin perspektywie (z góry) – a jatka ostrzejsza, niż w shooterach FPP!

Każda z trzech postaci różni się pod względem zdolności oraz posiadanego uzbrojenia, a wszystko w dodatku można rozbudowywać, poprzez odnajdowanie różnych ulepszeń i zdobywanie doświadczenia. Żołnierz ze szturmowego oddziału kosmicznych marines, snajper eliminujący wrogów z odległości, czy też maniak nie rozstający się ze swoim ukochanym miotaczem płomieni - walka każdym z nich wygląda zupełnie odmiennie.
Źródło opisu: Wydawnictwo Techland

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Olaf Różański Luke „Marine” Giffords Noah Margetts
Shadowgrounds Survivor O.Różański (Luke Marine Giffords kwestie podczas gry)
Ocaleniec
Shadowgrounds Survivor O.Różański (Ocalały)
Alina Kamińska Isabel „Snajper” Larose Laurence Bouvard
Shadowgrounds Survivor A.Kamińska (Isabel 'Snajper' Larose)
Krzysztof Bochenek Bruno „Napalm” Lastman Andrew Wincott
Shadowgrounds Survivor K.Bochenek (Bruno Napalm Lastmann)
Jacek Lecznar Paul McTiernan
Shadowgrounds Survivor J.Lecznar (Poul McTiernan)
Krzysztof Gadacz Komandos
Shadowgrounds Survivor K.Gadacz (Komandos)

Linki zewnętrzne