FANDOM

Serious Sam: Pierwsze starcie (ang. Serious Sam: The First Encounter) – komputerowa gra akcji typu first-person shooter stworzona przez studio Croteam. W Polsce wydana 10 maja 2001 roku przez firmę Play-It, będąca również zleceniodawcą dubbingu.

W 2002 roku powstała kolejna część serii pt. Serious Sam: Drugie starcie.

Opis gry

Fabuła Serious Sam: The First Encounter zawiązuje się w odległej przyszłości, w której poziom zaawansowania techniki pozwolił ludziom na przeprowadzenie kilku pierwszych podróży międzygwiezdnych. Niestety podczas jednego z tych lotów ludzkość napotkała na wielkie zło, będące wcieleniem ostatniego ze starożytnych nieśmiertelnych nazywanego Tah-Um. Już od eonów podróżuje on po kosmosie i dla zabawy unicestwia całe cywilizacje. Teraz przyszła kolej na ziemian i ich planetę. Naszej cywilizacji grozi zniszczenie, lecz okazuje się, iż ludzkość posiada tajną broń „Timelock”, pozostawioną przez wymarłą cywilizację Syriusza. Dzięki niej najlepszy żołnierz oddziałów specjalnych zostaje przeniesiony do czasów starożytnego Egiptu, gdzie może pokonać wówczas dużo mniej potężnego nieśmiertelnego. W tym miejscu kończy się opowieść, a zaczyna rola gracza, który przy użyciu wielkiego arsenału broni musi spełnić powierzone Samowi zadanie.
Źródło opisu: GRY-Online.pl

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Serious Sam John J. Dick
Serious Sam Pierwsze Stracie wydanie 2001 nw (Serious sam)

Linki zewnętrzne