Scooby-Doo!: Miasto duchów (ang. Scooby-Doo: Showdown in Ghost Town) – komputerowa gra przygodowa dla dzieci stworzona przez studio The Learning Company.

Fabuła

Scooby, Kudłaty, Fred, Velma i Daphne, znani bohaterowie telewizyjnych kreskówek, którzy ostatnio trafili także na srebrny ekran, zapraszają do zabawy w serii gier komputerowych dla dzieci Scooby-Doo. Cztery gry łączą zadania zręcznościowe i logiczne z wciągającą fabułą, w której gracz, wcielając się w detektywa, towarzyszy postaciom w rozwiązywaniu tajemniczych zagadek związanych z duchami. Grafika gier przypomina kreskówkę, zaś kolejne etapy wyznaczają animowane filmy. Malownicze scenerie – szkockie zamczysko, Dziki Zachód, Egipt oraz nawiedzone muzeum historii naturalnej – są tłem dla zabawnych dialogów, przełożonych przez doświadczonych tłumaczy literatury dziecięcej, a nagranych przez aktorów, którzy użyczyli głosu czwórce młodych detektywów w filmach animowanych i fabularnych. Ulubieni bohaterowie, zróżnicowane, charakterystyczne postaci drugoplanowe, liczne niespodzianki oraz zagadka o zaskakującym rozwiązaniu – oto przyczyny, dla których młodzi gracze przez wiele godzin nie oderwą się od zabawy i nauki.
Źródło opisu: Archiwalna strona dystrybutora gry

Ekipa

Twórca Funkcja
Start International Polska Realizacja nagrań
Tymoteusz Kuczyński Tłumaczenie
Anna Niedźwiecka-Medek Dialogi

Obsada

Ryszard Olesiński Scooby-Doo Scott Innes
Jacek Bończyk Norville „Kudłaty” Rogers Scott Innes
Jacek Kopczyński Fred Jones Frank Welker
Agata Gawrońska-Bauman Velma Dinkley B.J. Ward
Beata Jankowska-Tzimas Daphne Blake Grey DeLisle-Griffin
Cezary Kwieciński Scrappy-Doo Scott Innes
W pozostałych rolach
Adam Bauman Policjant
Jan Kulczycki Joe Mamrot
Józef Mika Henry O’Cullar
Jacek Rozenek John Osik
Iwona Rulewicz Stephanie Ossowiecky
Paweł Szczesny Andy Kopalinsky

Multimedia

Linki zewnętrzne