FANDOM

Słoń Benjamin: Pogoda – gra edukacyjna dla dzieci stworzona przez firmę Kiddinx, na podstawie serialu Słoń Benjamin. Gra w Polsce została wydana w 2005 roku przez firmę Sunmedia.

W grze wykorzystano fragmenty piosenki czołówkowej z serialu Benjamin Blümchen wydanego w Polsce w 1991 roku na kasetach VHS.

Opis gry

Każdego dnia pogoda jest inna. Raz świeci słońce, raz pada deszcz, innym razem śnieg. Czasami szaleje wichura lub błyska się i grzmi. Ale czy wiesz, jaka jest pogoda? Jak powstają chmury, deszcz, wiatr i burza? Co oznacza obieg wody, o co chodzi w prognozie pogody i jakie ubranie jest odpowiednie na daną porę roku? Skąd właściwie biorą się pory roku? Jeżeli chcesz się o tym dowiedzieć, razem z Benjaminem i Otto odwiedź profesora Gradzinę w jego stacji meteorologicznej w Newtown. Profesor Gradzina jest prawdziwym specjalista-meteorologiem i może Ci wiele opowiedzieć na temat pogody. naturalnie sam też będziesz miał co robić - możesz ustawiać temperaturę i siłę wiatru. Za pomocą lupy obejrzyj krople deszczu, płatki śniegu i kulki gradu, a także pobaw się obiegiem wody.
Źródło opisu: Tylna okładka płyty CD

Ekipa

Twórca Funkcja
Agencja Filmowa TVP Realizacja nagrań
Daniel Duran Kierownictwo wersji polskiej – Madd Media
Mateusz Wiącek

Obsada

Dariusz Odija Słoń Benjamin
Słoń benjamnin pogoda gra D.Odija (Słoń Benjamin)
Anna Apostolakis-Gluzińska Otto
Słoń benjamnin pogoda gra A.Apostolakis (Otto)
Andrzej Gawroński Profesor Gradzina
Słoń benjamnin pogoda gra A.Gawroński (Profesor Gradzina)
Elżbieta Futera-Jędrzejewska Narratorka
Słoń benjamnin pogoda gra E.Jędrzejewska (Narratorka)

Wykonanie piosenek

Wokalista Piosenka
Wykonanie piosenki
Słoń benjamnin pogoda gra Piosenka)