FANDOM

Riven: The Sequel to Myst – komputerowa gra przygodowa, druga z serii Myst, stworzona przez studio Cyan Inc.

Podobnie jak pierwsza część serii, gra w Polsce została wydana w latach '90. całkowicie po angielsku – natomiast polski dubbing otrzymała dopiero w 2006 roku, gdy weszła w skład wydanego przez Cenegę pakietu Myst: Antologia zawierającego trzy pierwsze części gry. Gra w pełnej polskiej wersji ukazała się później także w samodzielnym wydaniu.

Fabuła

Długo oczekiwana kontynuacja niezwykle popularnego Mysta, podobnie jak on stworzona przez braci Miller i ich studio Cyan Worlds. Akcja gry rozpoczyna się w momencie, w którym zakończyliśmy zmagania z Myst. Nasz dobry znajomy z pierwszej części gry – Atrus – prosi nas tym razem o pomoc w uwolnieniu swojej żony Catherine. W tym celu musimy się udać do Wieku Riven, gdzie więzi ją owładnięty chorobliwymi ambicjami ojciec Atrusa – Gehn. Tradycyjnie już nasze wysiłki nie będą polegały na popisach zręczności, ale na próbach sprostania intelektualnym wyzwaniom, które postawili na naszej drodze twórcy gry. W przerwach pomiędzy rozwikływaniem kolejnych zagadek zwiedzimy fantastyczne zakątki Riven oraz poznamy jego istotę, historię i kulturę.
Źródło opisu: Przygodoskop

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Maciej Słota Atrus Rand Miller
Maciej Słota - Riven
Jacek Lecznar Gehn John Keston
Jacek Lecznar - Riven
Alina Kamińska Catherine Rengin Altay

Linki zewnętrzne

Myst logo
Główna seria Myst: Masterpiece EditionRiven: The Sequel to MystMyst III: ExileMyst V: Koniec wieków
Spin-off Uru: Ages Beyond Myst