FANDOM

Rigs: Mechanized Combat League – gra first-person shooter przeznaczona z 2016 roku, stworzona przez studio Supermassive Games. Polska premiera na konsolę PlayStation 4 miała miejsce 13 października 2016 roku. Zleceniodawcą dubbingu jest Sony Interactive Entertainment Polska.

Opis gry

RIGS Mechanized Combat League przedstawia sport przyszłości, czerpiący inspirację z takich dyscyplin jak sporty walki, sporty motorowe oraz koszykówka. Całość tworzy naprawdę wybuchową mieszankę. Najważniejsze są tu RIGi - szybkie, ciężkie, opancerzone i wyposażone w najnowszą broń maszyny sportowe, w których piloci rywalizują o chwałę. Teraz i ty możesz zasiąść za sterami takiego mecha i rywalizować w trybie dla jednej osoby, który sprawdzi limity twoich możliwości. Popisz się umiejętnościami w specjalnych próbach, aby zyskać prawo rywalizacji o tytuł w trybie kariery. Możesz też doszlifować taktykę w ramach drużyny w dramatycznych starciach dla wielu osób na czterech niesamowitych arenach, położonych na całym świecie. Zmierz się ze wszystkimi chętnymi śmiałkami w tym niepowtarzalnym sporcie przyszłości.
Źródło opisu: PlayStation

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Paweł Ciołkosz Komentator w trybie PvP Edward Bosco
Rigs Mechanized Combat League P.Ciołkosz (komentator)
Maciej Maciejewski Główny inżynier Ferguson "Szef" Alec Newman
Rigs Mechanized Combat League M.Maciejewski (Ferguson Szef)

Linki zewnętrzne