FANDOM

Rayman Legends – gra platformowa z serii Rayman stworzona przez Ubisoft Montpellier. Premiera gry w Polsce odbyła się 29 sierpnia 2013 roku w serwisie Steam, 3 września tego samego roku ukazała się wersja pudełkowa. Polska wersja jest dostępna na komputery osobiste, konsole PlayStation 4, XBOX 360 i PS Vita.

W grze dubbing występuje jedynie w intrze, w samej rozgrywce dialogi nie występują.

Fabuła

Najładniejsza i najlepsza gra platformowa świata! Rayman Legends to kontynuacja zeszłorocznego hitu Rayman Origins oraz kolejna odsłona sagi Raymana, w której nasi bohaterowie będą mieli do czynienia z 5-cioma światami, ze zróżnicowanymi przeciwnikami oraz otoczeniem. Rayman Legends kontynuuje graficzny styl poprzednika rozbudowując go o ciekawszą kolorystykę oraz elementy 3D. Wyjątkowo atrakcyjnie prezentują się poziomy muzyczne, gdzie przebieg rozgrywki wpływa na odtwarzane przez komputer klasyczne utwory rockowe. Podobnie jak w poprzedniej części na jednym ekranie mogą grać równocześnie aż 4 osoby.
Źródło opisu: Materiały prasowe dystrybutora (Merlin.pl)

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Jan Kulczycki Śniący Bańki Douglas Rand
Jan Kulczycki - RLegends

Linki zewnętrzne