FANDOM

Randez vous z nieznajomą (ros. Рандеву с незнакомкой; Randewu s nieznakomkoj) – komputerowa gra karciana w rozbieranego pokera z 2001 roku, stworzona przez studio Experience Entertainment Software. W Polsce wydana 7 maja 2002 roku przez firmę Manta Multimedia, będącą zleceniodawcą dubbingu.

Fabuła

Randez vous z nieznajomą to pierwsza z serii interaktywnych gier erotycznych rosyjskiego zespołu Exe Soft. Chyba każdy mężczyzna ma czasami ma ochotę na randkę z nowo poznaną kobietą. Teraz mamy okazję sprawdzić się w roli króla podrywaczy. W doskonale skrojonym garniturze od Armaniego wkraczamy do najmodniejszego z klubów w mieście. Ta noc będzie wyjątkowo uwodzicielska.

Głównego bohatera czekają niezapomniane wrażenia w towarzystwie najpiękniejszych z kobiet. Tu nie liczy się pochodzenie, sława, pieniądze, lecz wdzięk, zdolność konwersacji i umiejętność prawidłowego odgadywania nastroju partnerki. Trafne podejmowanie decyzji doprowadzi nas do finału, którym może być uścisk, kieliszek wina, wieczór przy świecach, czułe pożegnanie, upojna noc lub... policzek. Znajomość kobiecej natury ocenia komputer, przyznając graczowi punktację wyrażoną w procentach, oraz partnerka – nabierając coraz to większej ochoty na namiętne zakończenie wieczoru. Wszystko zależy więc od nas.
Źródło opisu: GRY-Online.pl

Ekipa

Twórca Funkcja
GMS Records Realizacja nagrań

Obsada

Brygida Turowska-Szymczak Oksana
Brygida Turowska - RVZN
Bożena Furczyk Ania
Bożena Furczyk - RVZN
Natasza
RVZN - Natasza

Linki zewnętrzne