FANDOM

Rally Championship (ang. Mobil 1 British Rally Championship, 1999) – gra wyścigowa autorstwa Magnetic Fields, przeznaczona na komputery osobiste, wykorzystująca licencję British Rally Championship.

Opis gry

Rally Championship to kolejna pozycja z serii symulacji rajdów samochodowych, opracowana przez doświadczony zespół Magnetic Fields. Dzięki tej grze będziemy mogli wcielić się w jednego z kierowców ubiegających się o tytuł rajdowego mistrza Wielkiej Brytanii. 23 dostępne samochody rajdowe: Subaru Impreza WRC, Seat Ibiza Kit Car, Ford Escort Cosworth, Fort Puma i inne. Modele samochodów opracowane zostały z wyjątkową dbałością o szczegóły (ponad 1000 wieloboków na model). 36 torów i ponad 640 km dróg z tras wszystkich wyścigów składających się na Mobil1 BRC. Polska wersja językowa z udziałem Macieja Wisławskiego i Martyny Wojciechowskiej. Możliwość obserwacji akcji z kilku kamer znajdujących się wewnątrz lub na zewnątrz pojazdu, każdy samochód posiada własną, odmiennie wyglądającą deskę rozdzielczą. Rozbudowany system uszkodzeń i awarii samochodu. Możliwość gry poprzez sieć lokalną lub Internet. Tryb splitscreen pozwalający na wspólną zabawę dwóch osób na jednym komputerze.
Źródło opisu: GRY-Online.pl

Ekipa

Twórca Funkcja
Marek Tworkowski Nagranie głosów
Marcin Kalisz Tłumaczenie
Małgorzata Onichimowska Korekta

Obsada

Roch Siemianowski Spiker
Rally Championship R.SIemianowski)
Maciej Wisławski Pilot
Rally Championship M.Wisławski (Pilot)
Martyna Wojciechowska Pilot
Rally Championship M.Wojciechowska (Pilot)

Multimedia

Linki zewnętrzne