FANDOM

Pro Evolution Soccer 6) – piłkarska gra komputerowa stworzona przez Konami, szósta część serii Pro Evolution Soccer, z kolei jedyna zdubbingowana na język polski.

Gra z dubbingiem jest dostępna wyłącznie na komputerach osobistych, premiera odbyła się 17 listopada 2006 roku. Za dystrybucję w Polsce odpowiadała firma CD Projekt, która jest także zleceniodawcą dubbingu.

Opis gry

Pro Evolution Soccer 6 to kolejna część symulacji piłki nożnej, przez wiele branżowych serwisów uważanej za najbardziej realistyczną. Po raz pierwszy w historii serii pojawi się polska wersja językowa gry! Głosów wirtualnym komentatorom użyczył jeden z najbardziej znanych duetów komentatorskich: dziennikarz Polsatu Mateusz Borek i Roman Kołtoń, redaktor naczelny Przeglądu Sportowego.

Nowa odsłona PES wprowadza szereg nowości. Gracze otrzymają dodatkowe możliwości - będzie można kontrolować zawodników bez piłki i dokładnie wymierzać podania. Poza tym ma się poprawić zachowanie piłkarzy niekontrolowanych bezpośrednio przez gracza. Zapewniono nowe tryby rozgrywki, np. International Challenge, w których naszym zadaniem będzie zdobycie piłkarskiej dominacji na czterech kontynentach. Wydłużona za to zostanie zabawa w trybie Master League, a całość będzie bardziej realistyczna dzięki zwiększonej liczbie licencji, w tym na piłkarzy argentyńskich, hiszpańskich, włoskich i holenderskich.
Źródło opisu: Materiały prasowe dystrybutora (Gram.pl)

Ekipa

Twórca Funkcja
Start International Polska Realizacja nagrań

Obsada

Mateusz Borek Komentator
PESVI Mateusz Borek (Komentator)
Roman Kołtoń Komentator
PESVI Roman Kotłoń (Komentator)

Linki zewnętrzne