FANDOM

Playboy: The Mansion – amerykańska gra symulacyjna autorstwa Cyberlore Studios, przeznaczona na komputery osobiste oraz konsolę PlayStation 2 i XBOX-a.

Polskiej wersji językowej doczekała się jedynie wersja na komputery osobiste wydana przez Cenegę 25 maja 2005 roku.

W 2007 roku na polskim rynku ukazał się pakiet z podtytułem Złota Edycja, zawierający dodatek Playboy: The Mansion – Private Party.

Opis gry

Stwórz własne imperium prasowe i zaprojektuj najpopularniejszy magazyn dla mężczyzn na świecie! Sprawdź, czy mógłbyś zostać Hugh Hefnerem i osiągnąć niepowtarzalny sukces związany z marką Playboy. Playboy: The Mansion to unikatowe połączenie symulacji życia ze strategią ekonomiczną, a całość doprawiona jest tym, z czego słynie popularny magazyn - pięknymi dziewczynami i pikantną atmosferą. W grze Playboy: The Mansion Twoim zadaniem będzie stworzenie potężnej marki i ikony kulturalnej, jaką jest Playboy. Ale nie musi Ci się to wcale kojarzyć z ciężką pracą - w ciągu dnia, projektując magazyn, będziesz mógł spotykać się z najpiękniejszymi przedstawicielkami płci pięknej, a wieczorem zawsze będzie czas na wspaniałe przyjęcie w Twojej posiadłości playboya. W polskiej wersji gry w roli głównej występuje Ania Przybylska!
Źródło opisu Materiały prasowe dystrybutora (Merlin.pl)

Ekipa

Twórca Funkcja
Biuro tłumaczeń HEX Tłumaczenie

Obsada

Anna Przybylska Jenny
Anna Przybylska - Playboy

Linki zewnętrzne