FANDOM

Parkan II – kosmiczny symulator zawierający elementy zręcznościowe, stworzony przez Nikita Ltd. Jest to kontynuacja gry Iron Strategy z 2001 roku.

Opis gry

Parkan II to połączenie trójwymiarowego symulatora kosmicznego z grą akcji FPP. Gracz ma możliwość zwiedzenia ogromnego świata gry, z dziesiątkami planet, satelit, ogromnych stacji kosmicznych i wspaniałych kosmicznych niszczycieli. Co więcej, może oglądać świat z kokpitu statku kosmicznego, z wnętrza czołgu czy po prostu poruszając się po powierzchni planety z karabinem laserowym w ręku. Walka z wrogami w przestrzeni kosmicznej, wewnątrz baz wojskowych lub na ruinach starożytnych cywilizacji to niezapomniane przeżycie! Dzięki otwartej strukturze rozgrywki, gracz może sam zdecydować o swoim przeznaczeniu - ma możliwość zostać kupcem lub kolonizatorem, najemnikiem lub piratem. Wraz z rozwojem fabuły, dostępne będą nowe modyfikacje statków kosmicznych, nowe pojazdy naziemne, broń i wyposażenie. Gracz może podbić planetę lub cały system gwiezdny, zbudować własne imperium, dowodzić armią robotów wojskowych i zmienić oblicze galaktyki. Niepowtarzalna, interaktywna fabuła pełna jest wyborów i możliwości, dzięki którym gra w Parkan II staje się prawdziwym hitem wśród fanów gatunku.
Źródło opisu: Materiały prasowe dystrybutora (Merlin.pl)

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Jarosław Boberek Oficer patrolu
Jarosław Boberek - ParkanII
Agnieszka Fajlhauer SI Ajrin
Agnieszka Fajlhauer - ParkanII
Przemysław Nikiel Kapitan
Przemysław Nikiel - ParkanII
Android D1-HX Hammer
Android D1-HX Hammer - Parkan II
Android D6-A Astron
Android D6-A Astron - ParkanII

Linki zewnętrzne