FANDOM

Painkiller: Resurrection – komputerowa gra typu first-person shooter z 2009 roku stworzona przez studio Homegrown Games, stanowiąca trzecią odsłonę cyklu Painkiller, a zarazem pierwszą wydaną z polskim dubbingiem. W Polsce wydana 27 listopada 2009 roku przez firmę CD Projekt, będącą również zleceniodawcą dubbingu.

Fabuła

Wciel się w Dzikiego Billa Shermana, zabójcę działającego na zlecenie CIA i wysoko postawionych urzędników państwowych. Właśnie ci ostatni zlecają Dzikiemu Billowi intratne zadanie, które bardzo szybko komplikuje się i wymyka spod kontroli bohatera. Mogłoby się wydawać, że banalna likwidacja politycznego rywala zleceniodawców Billa będzie przysłowiową kaszką z mleczkiem. I tak też było - przynajmniej do momentu, kiedy w pobliże służbowego pojazdu, należącego do celu Shermana, nie podjechał szkolny autobus wypełniony gromadką dzieciaków. Bomba podłączona do stacyjki wybuchła z chwilą przekręcenia kluczyka. W efekcie śmierć poniosły nie tylko dzieci i polityk, ale również Dziki Bill, który starał się powstrzymać całe zdarzenie. Śmierć protagonisty jest początkiem właściwej gry.
Źródło opisu: cdp.pl

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Artur Dziurman William „Dziki Bill” Sherman Thomas Seitlinger
Artur Dziurman - PR
Jarosław Boberek Ramiel
Jarosław Boberek - PR
Anna Sroka-Hryń Anioł Elisabeth Sachsenhofer
Anna Sroka-Hryń - PR

Linki zewnętrzne