FANDOM

Outfront: Na tyłach wroga (ang. Silent Heroes: Elite Troops of WWII) – strategiczna gra typu RTS w realiach II wojny światowej, stanowi samodzielny dodatek do gry Soldiers: Ludzie honoru. Stworzona została przez ukraińskie studio Best Way we współpracy z Dark Fox. W Polsce wydana 18 listopada 2005 roku przez Cenegę, bedącą jednocześnie zleceniodawcą dubbingu (choć na pudełku jest informacja tylko o polskich napisach).

Dubbing został prawdopodobnie zrealizowany przez Amadeusz Studio, na co wskazuje obsada.

Opis gry

Druga wojna światowa była jednym z najbardziej dramatycznych konfliktów zbrojnych w historii ludzkości. Jednak największy wymiar żołnierskiej strategii i odwagi znajdziemy nie wśród poczynań wielotysięcznych armii, lecz w działaniach elitarnych grup najlepiej wyszkolonych żołnierzy, określanych mianem dywersantów. Nieustanna walka na śmierć i życie toczy się daleko za linią frontu na tyłach wroga. Ryzykowne ataki dywersantów zadawały ciężkie straty w ludziach i sprzęcie nieprzyjaciela. Zwycięski marsz Armii Czerwonej na wszystkich kierunkach frontu byłby wręcz niemożliwy bez wsparcia ze strony licznych grup dywersyjnych. W grze Outfront: Na tyłach wroga wcielisz się w dowódcę sześcioosobowej grupy sowieckich dywersantów, biorącej udział w najbardziej zuchwałych operacjach militarnych drugiej wojny światowej. Do wykonania masz wiele złożonych misji na terenie okupowanym przez armię nieprzyjaciela: schwytaj niemieckiego oficera, zlikwiduj ważne strategiczne punkty, walcz z ukrycia, organizuj zasadzki, walcz otwarcie i uprowadź niemieckiego "Tygrysa".
Źródło opisu: Merlin.pl

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Maciej Słota Narrator
Outfront Na tyłach wroga M.Słota
Radziecki żołnierz
Outfront Na tyłach wroga M.Słota (żołnierz)
Alina Kamińska Masza
Outfront Na tyłach wroga A.Kamińska (Masza)
Krzysztof Bochenek Radziecki żołnierz
Outfront Na tyłach wroga K.Bochenek (żołnierz)

Linki zewnętrzne