FANDOM

Orcs Must Die! 2 – komputerowa gra typu tower defense z 2012 roku, stworzona przez studio Robot Entertainment i stanowiąca kontynuację o rok wcześniejszego Orcs Must Die! Śmierć orkom! Światowa premiera gry miała miejsce 30 lipca 2012 roku na platformie Steam. Polska wersja zlecona została przez samego dewelopera.

Fabuła

Tysiące orków zostało już spalonych, posiekanych lub wystrzelonych w powietrze, ale teraz musi ich zginąć więcej niż kiedykolwiek przedtem! W kontynuacji dzieła Robot Entertainment wybranego przez AIAS Strategiczną Grą Roku 2011 przyjdzie ci zabić nieprzebrane rzesze orków do spółki z przyjacielem.

Wciel się w potężnego Maga Bitewnego albo przebiegłą Czarodziejkę. Broń nowych twierdz i krasnoludzkich kopalni przy pomocy obszernego arsenału broni, zaklęć, strażników, pułapek i artefaktów, kładąc pokotem tysiące orków i innych bestii. Wspólnie z przyjacielem możesz zmierzyć się z nową kampanią lub walczyć o przetrwanie w trybie nieskończonym!

Odblokuj zupełnie nowe oraz stare i sprawdzone środki obronne, ulepsz je, a następnie wykorzystaj przeciwko najbliższej grupie obleśnych orków!
Źródło opisu: Steam

Ekipa

Twórca Funkcja
QLOC Tłumaczenie

Obsada

Cezary Kwieciński Mag bitewny Rob McCollum
Cezary Kwieciński - OMD2
Andrzej Blumenfeld Mistrz R. Bruce Elliot
OMD2 A.Blumenfeld (Mistrz)
Orkowie
OMD2 A.Blumenfled (orkowie)
Brygida Turowska-Szymczak Czarodziejka Colleen Clinkenbeard
Brygida Turowska - OMD2
Ryszard Olesiński Lektor
OMD2 R.Olesiński (lektor)
Orkowie
OMD2 R.Olesiński (orkowie)
Dariusz Błażejewski Krasnoludy
OMD2 D.Błażejewski (Obrońcy)
Paweł Szczesny Krasnoludy
OMD2 P.Szczesny (Obrońcy)

Multimedia

Linki zewnętrzne