FANDOM

Nike+ Kinect Training – ruchowa gra sportowa, stworzona przez Sumo Digital we współpracy z firmą odzieżową Nike. W Polsce wydana 2 listopada 2012 roku przez firmę Microsoft, który był również zleceniodawcą polskiej wersji.

Fabuła

Nike+ Kinect Training to gra stworzona wspólnie przez firmę Microsoft oraz producenta odzieży i obuwia Nike. Tytuł ten powstał z myślą o wszystkich użytkownikach, którzy chcieliby poprawić swoją kondycję bez konieczności wychodzenia z domu i odwiedzania siłowni. W zależności od przyjętych celów możemy odbyć trening fitness nakierowany na poprawę sylwetki lub sprawnościowy przygotowany z myślą o osobach chcących zwiększyć wytrzymałość i siłę.

Obsługa gry odbywa się za pośrednictwem kontrolera ruchu Kinect. Gracz śledzi na ekranie ćwiczenia wykonywane przez wirtualnego trenera wzorowanego na ekspercie firmy Nike pracującym z zawodowymi sportowcami i stara się jak najlepiej je powtórzyć. Wraz z wykonywaniem kolejnych zadań program analizuje najczęściej popełniane przez użytkownika błędy i stara się przygotować spersonalizowany zestaw ćwiczeń. Dzięki temu stopniowo poprawiamy swoją sprawność i otrzymujemy coraz trudniejsze wyzwania.
Źródło opisu: Ultima

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Izabella Bukowska-Chądzyńska Instruktorka
Nike Kinect Training (Iza Bukowska)

Linki zewnętrzne