Necromania: Pułapka ciemności (ang. Necromania: Trap of Darkness) – gra action RPG stworzona przez czeskie studio Darksoft.

W Polsce wydana 22 lipca 2005 roku przez firmę Nicolas Games, będącą również zleceniodawcą dubbingu. Dubbing najprawdopodobniej został stworzony przez studio GMS Records, na co wskazuje obsada.

Opis gry

Necromania: Trap of Darkness to odpowiedź czeskiego zespołu Darksoft na Diablo II. Gra wzoruje się na pierwowzorze, upraszczając jednak niektóre aspekty rozgrywki. Nie ma bowiem questów, a jedynym celem gracza jest opuszczenie kolejnych poziomów w całości. Aby tego dokonać należ dokładnie spenetrować każdą lokację w poszukiwaniu kawałków magicznego klucza (Skullkey), otwierającego bramę do następnego etapu. W osiągnięciu celu przeszkadzają nam nie tylko hordy krwiożerczych potworów, ale również inni poszukiwacze przygód, którzy podobnie jak my poszukują wyjścia. Podobnie jak w Diablo, tutaj również elementy RPG polegają główne na nieskomplikowanym rozwoju postaci oraz uzbrajaniu jej w coraz lepsze i potężniejsze bronie, zbroje czy magiczne przedmioty. W razie śmierci naszego bohatera traci on wszystkie posiadane przedmioty, co rzecz jasna zwiększa szanse jego przeciwników. Postacie posiadają również ograniczoną ilość energii wykorzystywaną w czasie walki, której ilość maleje wraz z wiekiem. Akcja gry poprowadzi nas przez cztery różne lokacje, poczynając od więzienia, przez las, jaskinie, aż po kamieniste pustkowia. Wszystkie miejsca utrzymane są w mrocznej konwencji Dark Fantasy, gdzie rządzi przemoc i nie ma litości dla słabszych. Po drodze czeka nas niejedna niespodzianka w postaci niebezpiecznych pułapek, zapadni i naturalnych uskoków, z których niektóre mogą być śmiertelne.
Źródło opisu: GRY-Online.pl

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Dariusz Błażejewski Mag
  • Ork
  • Władca bestii
Zbigniew Konopka Kamienny golem
Mikołaj Müller Szkielet
Roch Siemianowski Rycerz
Sławomir Śmiałek Narrator
Brygida Turowska Mglica

Linki zewnętrzne