FANDOM

Necromania: Pułapka ciemności (ang. Necromania: Trap of Darkness) – gra action RPG stworzona przez czeskie studio Darksoft.

W Polsce wydana 22 lipca 2005 roku przez firmę Nicolas Games, będącą również zleceniodawcą dubbingu. Dubbing najprawdopodobniej został stworzony przez studio GMS Records, na co wskazuje obsada.

Opis gry

Necromania: Trap of Darkness to odpowiedź czeskiego zespołu Darksoft na Diablo II. Gra wzoruje się na pierwowzorze, upraszczając jednak niektóre aspekty rozgrywki. Nie ma bowiem questów, a jedynym celem gracza jest opuszczenie kolejnych poziomów w całości. Aby tego dokonać należ dokładnie spenetrować każdą lokację w poszukiwaniu kawałków magicznego klucza (Skullkey), otwierającego bramę do następnego etapu. W osiągnięciu celu przeszkadzają nam nie tylko hordy krwiożerczych potworów, ale również inni poszukiwacze przygód, którzy podobnie jak my poszukują wyjścia. Podobnie jak w Diablo, tutaj również elementy RPG polegają główne na nieskomplikowanym rozwoju postaci oraz uzbrajaniu jej w coraz lepsze i potężniejsze bronie, zbroje czy magiczne przedmioty. W razie śmierci naszego bohatera traci on wszystkie posiadane przedmioty, co rzecz jasna zwiększa szanse jego przeciwników. Postacie posiadają również ograniczoną ilość energii wykorzystywaną w czasie walki, której ilość maleje wraz z wiekiem. Akcja gry poprowadzi nas przez cztery różne lokacje, poczynając od więzienia, przez las, jaskinie, aż po kamieniste pustkowia. Wszystkie miejsca utrzymane są w mrocznej konwencji Dark Fantasy, gdzie rządzi przemoc i nie ma litości dla słabszych. Po drodze czeka nas niejedna niespodzianka w postaci niebezpiecznych pułapek, zapadni i naturalnych uskoków, z których niektóre mogą być śmiertelne.
Źródło opisu: GRY-Online.pl

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Dariusz Błażejewski Mag
Necromania Pułapka Ciemności D.Błażejewski (Mag grywalna postać)
  • Necromania Pułapka Ciemności D.Błażejewski (Ork grywalna postać)
    Ork
  • Necromania Pułapka Ciemności D.Błażejewski (Władca Bestii grywalna postać)
    Władca bestii
Zbigniew Konopka Kamienny golem
Necromania Pułapka Ciemności Z.Konopka (Kamienny Golem grywalna postać)
Mikołaj Müller Szkielet
Necromania Pułapka Ciemności M.Muller (Szkielet grywalna postać)
Roch Siemianowski Rycerz
Necromania Pułapka Ciemności R.Siemianowski (Rycerz grywalna postać)
Sławomir Śmiałek Narrator
Necromania Pułapka Ciemności S.Śmiałek (Narrator)
Brygida Turowska Mglica
Necromania Pułapka Ciemności B.Turowska (Mglica grywalna postać)

Linki zewnętrzne