FANDOM

Napoleon: Total War – komputerowa gra strategiczna osadzona w realiach epoki nowożytnej, wyprodukowana przez studio The Creative Assembly, będąca szóstą częścią serii gier Total War. Premiera w Polsce odbyła się 26 lutego 2010 roku dzięki firmie CD Projekt.

Opis gry

Najnowsza część cenionej i wielokrotnie nagradzanej serii Total War przenosi nas w epokę europejskich wojen końca przełomu XVIII i XIX wieku. Wcielając się w postać najsłynniejszego francuskiego generała, Napoleona Bonaparte, stawimy czoła siłom koalicji antynapoleońskiej i postaramy się podbić całą Europę. Podczas trzech fabularyzowanych kampanii będziemy walczyć w najróżniejszych krainach. Kampania Włoska, opowiadająca o wczesnych latach kariery Napoleona, przeprowadzi nas przez górzyste tereny północnej Italii. Kolejne kampanie skoncentrowane będą na podboju spalonego słońcem Egiptu i mroźnej Rosji. Czeka nas wiele godzin doskonałej rozgrywki skupiającej w sobie najlepsze elementy zarządzania imperium na turowej mapie kampanii. Do tego, jak zwykle doskonałej jakości, bitwy morskie i lądowe, w których znaczenie będą miały warunki pogodowe i ukształtowanie terenu. Najważniejsze bitwy epoki Napoleońskiej można będzie rozegrać również poza mapą kampanii. Doskonałe bitwy rozgrywane w czasie rzeczywistym. Rozbudowane zarządzanie państwem i jego gospodarką. Intrygi polityczne pozwalające budować przymierza i sojusze. Poprawione AI przeciwników zarówno w czasie rozgrywania bitew i mapie kampanii. Doskonała grafika realistycznie oddająca klimat epoki. Możliwość rozegrania najważniejszych bitw Napoleona. W pełni samodzielna gra, nie wymaga zainstalowani poprzednich części.
Źródło opisu: Materiały prasowe dystrybutora (Merlin.pl)

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Andrzej Blumenfeld Polscy żołnierze
Napoleon Total War Andrzej Blumenfeld (Polscy żołnierze)
Hanna Chojnacka-Gościniak Adiutantka
Napoleon Total War Hanna Chojnacka (Adiutantka)
Andrzej Chudy Napoléon Bonaparte
Napoleon Total War Andrzej Chudy (Napoleon Bonaparte)
Polscy żołnierze
Napoleon Total War Andrzej Chudy (Polscy żołnierze)
Jacek Kiss Polscy żołnierze
Napoleon Total War Jacek Kiss (Polscy żołnierze)
Ryszard Olesiński Generał
Napoleon Total War Ryszard Olesiński (Generałowie)
Sztab generalny
Napoleon Total War Ryszard Olesiński (Sztab Generalny)
Grzegorz Pawlak Generałowie
Napoleon Total War Grzegorz Pawlak (Generałowie)
Polscy adiutanci
Napoleon Total War Grzegorz Pawlak (Polski adiutant)
Mirosław Zbrojewicz Polscy żołnierze
Napoleon Total War Mirosław Zbrojewicz (Polscy żołnierze)
Polscy żołnierze
Napoleon Total War nie wiem (Polscy żołnierze 4)

Linki zewnętrzne