FANDOM

Myst III: Exile – komputerowa gra przygodowa, trzecia z serii Myst, stworzona przez Presto Studios.

Grę w Polsce niedługo po jej zachodniej premierze wydał Play-It, przy czym spolszczenie zostało dołączone w postaci patcha na osobnej płycie, dzięki czemu gracz miał możliwość pozostania przy oryginalnej angielskiej wersji językowej. Po zakończeniu działalności firmy Play-It prawa do dystrybucji gry przejęła Cenega, która włączyła Mysta III (z niezmienionym dubbingiem) do wydanego w 2006 roku pakietu Myst: Antologia zawierającego trzy pierwsze części gry. Gra ukazała się później ponownie w samodzielnym wydaniu.

Fabuła

Myst III: Exile wykorzystuje nowy system nawigacji, który ożywia świat gry, nie pozbawiając jej artystycznego piękna czy możliwości interakcji, do których gracze zostali przyzwyczajeni przez poprzednie części tej serii. Dzięki zastosowaniu nowych technologii o Myst III można mówić jako o prawdziwej rewolucji w serii Myst, a nie jedynie jako kolejnej części. Fani Myst i Riven z pewnością nie poczują się zawiedzeni. W Myst III pojawia się nowy czarny charakter - zgorzkniały człowiek, którego dom został zniszczony przez Sirrusa i Achenara. Postanawia on wywrzeć swoją zemstę na Atrusie i jego rodzinie. Gracz zostaje uwięziony w tajemniczym wieku, musi poznać otoczenie i rozwiązać liczne zagadki, aby krok za krokiem odkryć mroczną tajemnicę kryjącą się za tym przeciwnikiem.
Źródło opisu: Materiały prasowe dystrybutora

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Mieczysław Morański Saavedro Brad Dourif
Mieczysław Morański - Myst3
Aleksander Wysocki Atrus Rand Miller
Aleksander Wysocki - Myst3
Catherine Maria Galante
Catherine - Myst3

Linki zewnętrzne

Myst logo
Główna seria Myst: Masterpiece EditionRiven: The Sequel to MystMyst III: ExileMyst V: Koniec wieków
Spin-off Uru: Ages Beyond Myst