FANDOM

Move Fitness – ruchowa gra sportowa, stworzona przez Coldwood Interactive na konsolę PlayStation 3. W Polsce wydana 25 listopada 2011 roku przez polski oddział Sony, który był również zleceniodawcą polskiej wersji.

Opis gry

Move Fitness na PlayStation 3 to najlepszy sposób, by rzucać kosze, wykonywać serie ciosów i grać w zbijaka dla nabrania formy. Wystarczy, że stworzysz swój profil Move Fitness i od razu poczujesz się, jak po wejściu do prywatnej siłowni – i to w zaciszu swojego salonu.

Na każdym kroku towarzyszyć Ci będzie na ekranie Twój osobisty trener, który wyjaśni każde ćwiczenie i udzieli wskazówek, by udało Ci się osiągnąć zamierzone cele. Masz do dyspozycji czworo trenerów, z których każdy prezentuje swój własny styl, więc zdecyduj się na tego, który najbardziej Ci odpowiada, i zaczynaj ćwiczenia. Wybierz energiczny trening albo pojedyncze ćwiczenie i baw się z celami, rzucaj piłką do koszykówki i bij w worki treningowe pojawiające się na ekranie.

Każdemu ćwiczeniu towarzyszy pełna energii ścieżka dźwiękowa, która na pewno Cię rozrusza. Jeśli jednak wolisz ćwiczyć w rytm swojej muzyki, stwórz listę odtwarzania złożoną z ulubionych utworów. Nieważne, czy jesteś fanatykiem fitnessu, czy tylko chcesz poprawić sylwetkę, Move Fitness to świetny sposób, aby stworzyć doskonały plan treningowy, dopasowany do Twojego stylu, potrzeb i upodobań.
Źródło opisu: PlayStation

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Krzysztof Banaszyk Instruktor
Move Fitness Krzysztof Banaszyk (Instruktor)
Robert Jarociński Instruktor
Move Fitness Robert Jarociński (Instruktor)
Łukasz Lewandowski Instruktor
Move Fitness Łukasz Lewandowski (Instrukor)
Dariusz Toczek Instruktor
Move Fitness Dariusz Toczek (Instruktor)

Linki zewnętrzne