FANDOM

Montague’s Mount – gra przygodowa będąca psychologicznym thrillerem, stworzona przez irlandzkie niezależne studio PolyPusher.

Opis gry

Montague's Mount to psychologiczny thriller rozgrywający się na opustoszałej irlandzkiej wyspie, wymagający przeszukiwania terenu i rozwiązywania wymagających łamigłówek. Gra stanowi pierwszą odsłonę dwuczęściowej historii, w której część pytań pozostaje bez odpowiedzi, co daje graczowi swobodę interpretacji pewnych wydarzeń. Aby podziękować naszym fanom za kampanię Greenlight, dodaliśmy nowe wskazówki, tropy i wątki fabularne, a także udostępniliśmy demo Oculus Rift (które po premierze zostanie zaktualizowane do pełnej wersji).

Odzyskujesz przytomność, czując w ustach chropowaty piasek i smak zimnej wody Atlantyku. W pobliżu widzisz roztrzaskany wrak łodzi, stąd dochodzisz do wniosku, że musiała ona rozbić się na podwodnych skałach. Jeżeli chcesz wydostać się z wyspy, musisz odkryć jej tajemnice. Dokąd wszyscy odeszli? Czy wyspa naprawdę jest niezamieszkana? Co kryje się w jaskiniach?
Źródło opisu: Steam

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Jacek Kopczyński Rozbitek
Montagues Mount J.Kopczyński

Linki zewnętrzne