FANDOM

Medieval Moves: Wyprawa Trupazego (ang. Medieval Moves: Deadmund's Quest) – fantastyczna gra akcji autorstwa Zindagi Games, przeznaczona na konsolę PlayStation 3 i wykorzystująca kontroler ruchowy PS Move.

Opis gry

Dawno, dawno temu, pewien młody książę imieniem Gerwazy wesoło spędzał dni, marząc o wielkiej przygodzie, wymagającej przywdziania lśniącej zbroi i wojowania z potworami mrożącymi krew w żyłach. Długo trenował w królestwie swego ojca, pragnąc zostać bohaterem, do którego mieszkańcy zwrócą się w godzinie próby.

Dostępna wyłącznie na systemie PlayStation 3 gra Medieval Moves: Wyprawa Trupazego to historia o tym, jak życzenie księcia Gerwazego spełniło się, choć zapewne nie tak, jak by tego pragnął. Kiedy zły czarownik, zwany Morgrimmem Czarnym, zaatakował zamek księcia Gerwazego, jego spokojni mieszkańcy zamienili się w armię nieumarłych. Co gorsza, sam książę Gerwazy stał się szkieletem. Gerwazy stał się “Trupazym”.

Choć kościsty książę został pozbawiony swej ludzkiej postaci, jego determinacja i instynkt wojownika bynajmniej nie osłabły. Trupazy wyruszył, aby pokonać Morgrimma i zdjąć jego klątwę z królestwa, dowodząc przy tym, że jest godnym następcą tronu.

Mając swój wierny kontroler ruchu PlayStation Move u boku, poprowadź księcia Gerwazego w jego niebezpiecznej wyprawie i przywróć życie królestwu w grze Medieval Moves: Wyprawa Trupazego, dostępnej wyłącznie na PS3.
Źródło opisu: PlayStation

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Anna Apostolakis-Gluzińska Narratorka
Anna Apostolakis - MMWT
Andrzej Blumenfeld Sir William
Andrzej Blumenfeld - MMWT
Andrzej Chudy Morgrim Czarny
Andrzej Chudy - MMWT
Jan Kulczycki Król Gerwazy Najpierwszy
Jan Kulczycki - MMWT
Cezary Kwieciński Kucharz
Cezary Kwieciński - MMWT
Jakub Wieczorek Nadworny kowal
Jakub Wieczorek - MMWT
Brygadzista
Medieval Moves Wyprawa Trupazego J.Wieczorek (Brygadzista)
Gerwazy
Medieval Moves Wyprawa Trupazego nw (Gerwazy)
Pietrek
Medieval Moves Wyprawa Trupazego nw (Pietrek)

Multimedia

Linki zewnętrzne