FANDOM

Medieval Conquest – gra strategiczno-ekonomiczna stworzona przez studio Cat Daddy Games, LLC. W Polsce wydana 15 lutego 2006 roku przez TopWare Poland.

Fabuła

Medieval Conquest to ciekawa gra strategiczno-ekonomiczna, która w wybranych aspektach przypomina słynną już serię The Settlers. Gracze stają tutaj na czele stylizowanego na średniowiecze, fantastycznego królestwa, zaś w czasie rozgrywki muszą dbać zarówno o odpieranie wrogich ataków czy rozszerzenie dotychczasowych granic państwa, jak i rozwijanie jego zaplecza. W sumie, do przejścia udostępniono 12 rozbudowanych scenariuszy (zróżnicowane cele poszczególnych misji). Podczas wirtualnych zmagań miłośnikom strategii przypadnie eksploracja 4 unikatowych środowisk - każde z nich posiada szereg ukrytych skarbów do zdobycia oraz niebezpieczeństw, jakim czoła mają stawić podlegli graczom żołnierze. Odnoszenie kolejnych zwycięstw nad napotkanymi potworami, pozwala wojakom nauczyć się nowych umiejętności (awans na kolejne poziomy doświadczenia, dzięki zdobytym punktom), a także nabyć dla nich lepszą broń, różnorodne zaklęcia ofensywno-defensywne oraz pozostały ekwipunek. Po dokonaniu stosownych upgrade'ów, żołnierze mogą zaś walczyć z jeszcze potężniejszymi kreaturami, niż na początku rozgrywki. Równie ważną częścią rozgrywki w Medieval Conquest jest ekonomia. Gracze powinni starać się utrzymywać odpowiednie tempo rozwoju miasta, poprzez odkrywanie nowych technologii, budowanie nowych budynków czy pozyskiwanie surowców. Utrzymanie armii to także spore koszty dla posiadanego budżetu, aczkolwiek wyprawy wojenne to najlepsza możliwość na pozyskanie łupów i tym samym rozbudowę zaplecza. Co ciekawe, wszelkie porażki na froncie odbijają się również na morale osadników - pracują wolniej i mniej efektywniej, jeśli boją się o swoje bezpieczeństwo. Kontrolę nad wszystkimi aspektami programu umożliwia intuicyjny interfejs (standardowa mini-mapa umieszczona w prawej, dolnej części ekranu i rozmaite menu wyboru rozlokowane obok). Oprawa graficzna charakteryzuje się pełnym trójwymiarem (możliwość dowolnego przybliżania bądź oddalanie kamery; ładne modele postaci czy otoczenia), zaś w tle słychać przyjemną dla ucha muzykę.
Źródło opisu: GRY-Online.pl

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Włodzimierz Pohl Różne postacie
Medieval Conquest Wojciech Pohl (różne postacie)
Różne postacie
Medieval Conquest nw (różne postacie)

Linki zewnętrzne