FANDOM

Mazowsze 2: Miejsce ponad czasem – komputerowa gra przygodowa typu point'n'click z 2013 roku, stworzona przez studio ComAngle, na zlecenie Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych, będąca kontynuacją gry Mazowsze: Pogoń w czasie. Światowa i polska premiera gry miała miejsce 26 kwietnia 2013 roku.

Fabuła

Felicja i Kot Albert mają już za sobą emocjonującą „Pogoń w Czasie”, to jednak nie koniec wyzwań, które muszą pokonać! Od rozwiązania intrygi z pierwszej części gry minęło kilka lat – Felicja jest już studentką i mogłoby się wydawać, że podróże w czasie może zdecydowanie zaliczyć do przeszłości. Nic bardziej mylnego! Felicja i jej wierny, koci przyjaciel Albert będą musieli rozwiązać kolejne zagadki…

Kto stoi na czele tajemniczego Bractwa, na które Felicja natyka się podczas swoich podróży? Jak dotrzeć do tajemniczego Miejsca Ponad Czasem? I w końcu... gdzie podział się Janek Elektro?

Odpowiedzi na wszystkie pytania znajdziesz, grając w grę komputerową „Mazowsze 2. Miejsce Ponad Czasem”.
Źródło opisu: Dystrybutor gry

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Felicja
Felicja - M2MPC
Narrator
Narrator - M2MPC
Edward
Edward - M2MPC
Horacy
Horacy - M2MPC
Mefisto
Mefisto - M2MPC

Linki zewnętrzne