FANDOM

Mazowsze: Pogoń w czasie – komputerowa gra przygodowa z 2011 roku, stworzona przez studio Nitreal Games, na zlecenie Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych. Światowa i polska premiera gry miała miejsce 16 września 2011 roku.

Fabuła

Wciel się w rolę 18-letniej Felicji, której towarzyszy wierny kot Albert. Wspólnie przeżyjecie niesamowitą podróż w czasie, a wszystko to za sprawą tajemniczego zegarka, zakupionego u starego Zegarmistrza na prezent dla dziadka. W momencie gdy dziadek nakręca zegarek, otwiera się portal, który przenosi bohaterów w przeszłość. Felicja wraz z kotem Albertem trafia do 1891 roku, natomiast dziadek znika bez śladu. Korzystając z możliwości podróży w czasie, Felicja rozpoczyna poszukiwania dziadka, jednak wkrótce odkrywa, że znany jej Zegarmistrz jest również podróżnikiem w czasie i w tylko jemu znanym celu manipuluje przeszłością zmieniając historię, a także przenosząc ludzi do innych epok. Felicja musi za wszelką cenę powstrzymać Zegarmistrza, gdyż tylko w ten sposób będzie mogła odnaleźć swojego dziadka. Wkrótce okazuje się, że cała intryga jest o wiele bardziej skomplikowana, a przygody Felicji są śledzone przez tajemniczego Podróżnika oraz pewną potężną korporację.
Źródło opisu: Producent gry

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Kuba Marcinowicz Narrator
Kuba Marcinowicz - MPwC

Multimedia

Linki zewnętrzne