FANDOM

Magiczny kamień – zręcznościowa gra fantasy stworzona przez 4Head Studios, na podstawie filmu animowanego o tym samym tytule. Gra w Polsce została wydana 3 marca 2006 roku dzięki firmie Cenega, będącej zleceniodawcą dubbingu.

Opis gry

Magiczny Kamień to wspaniała gra przygodowa, oparta o fabułę filmu animowanego pod tym samym tytułem. Przenieś się w rajski świat krainy Gaja, w którym główni bohaterowie - Buu i Zino - walczą z obrzydliwymi Snurkami. Pewnego dnia ten stan rzeczy zostaje zachwiany przez szalonego profesora M.Ilusińskiego, który chce zniszczyć Gaję poprzez stworzenie tytułowego magicznego kamienia. Na szczęście nasi bohaterowie w każdej w chwili są gotowi uratować swoją krainę - z pomocą Snurków i pięknej Alanty musi się udać! Prowadź Zina przez ogromny i wrogi świat ludzi. W 7 lokacjach i na 16 poziomach pełnych akcji będziesz musiał udowodnić, że to właśnie Tobie należy się tytuł bohatera narodowego Gai. Odnieś zwycięstwo w wielkim wyścigu, obroń Alantę przed wielkimi szczurami, uratuj Snurków ze szponów chciwej Susi i pokonaj szalonego profesora, zanim zaprowadzi zniszczenie w Gai i na całej Ziemi.
Źródło opisu: Materiały prasowe dystrybutora (Merlin.pl)

Ekipa

Twórca Funkcja
Amadeusz Studio Realizacja nagrań

Obsada

Filip Bochenek Buu
MagicznyKamień gra F.Bochenek (Boo)
Zeck
MagicznyKamień gra F.Bochenek (Zeck)
Krzysztof Bochenek Brampf
MagicznyKamień K.Bochenek (Brampf)
Albert Drollinger
MagicznyKamień K.Bochenek (Albert Drollinger)
Krzysztof Gadacz Narrator
MagicznyKamień gra K.Gadacz (Narrator)
Alina Kamińska Valerie
MagicznyKamień gra A.Kamińska (Valerie)
Olaf Różański Zino
MagicznyKamień gra O.Różański (Zino)
Maciej Słota Profesor N. Icely
MagicznyKamień gra M.Słota (Profesor N. Icely)
Alanta
MagicznyKamień gra nw (Atlanta)
Galger
MagicznyKamień gra nw (Galger)

Linki zewnętrzne