FANDOM

Małpie opowieści (ang. Monkey Tales) – seria gier zręcznościowych stworzona przez Larian Studios, składająca się z następujących tytułów: Opactwo Aviath, Zamek Drakoniona, Muzeum Rozmaitości, Królewna Sundary, Dolina Szakala.

Fabuła

Opactwo Aviath

Znajdź drogę do tajemniczego opactwa i pokonaj nikczemną Ążel, która kradnie ze świata wiedzę i mądrość. Nie spadnij z dachu katedry, pokonaj wszystkie przeszkody w mrocznej krypcie i dostań się do tajemniczego ogrodu, by udaremnić plany nikczemnego Hurosa. Rozwiąż wszystkie zadania i przekonaj się, że nauka może być zabawą!.
Źródło opisu: empik.com

Dolina Szakala

Przenieś się do legendarnego Egiptu i pokonaj niecnego boga Upuauta. Przetrwaj na gorących piaskach pustyni i znajdź drogę do świątyni. Odkryj sekretny korytarz, aby dostać się do Sanktuarium, gdzie czeka na ciebie ostateczne starcie.
Źródło opisu: Merlin.pl

Muzeum Rozmaitości

Muzeum ożyło, a dinozaurzyca Karmen Rzarcique przejęła nad nim kontrolę, odstraszając wszystkich zwiedzających. Zdobądź się na odwagę i spróbuj pokonać intruza, aby przywrócić ład we wszystkich salach. Sprawdź czy poradzisz sobie ze wszystkimi zagadkami i przekonaj się, że nauka może być zabawą!
Źródło opisu: empik.com

Królewna Sundary

Smok Rinzin porywa bardzo mądrą królewnę z pałacu w Sundarze. Rusz w pogoń za smokiem! Przedostań się przez piwnice pałacu, przetrwaj na pustynnych równinach Sundary i znajdź Oazę Morgany. Przechytrz małpy, staw czoła wszystkim wyzwaniom w mrocznych katakumbach i ocal królewnę!
Źródło opisu: Merlin.pl

Zamek Drakoniona

Wejdź do zamku Drakoniona i staw czoła prawdziwemu wampirowi. Znajdź drogę przez luksusowe komnaty i dostań się na szczyt wieży. Rozwiąż wszystkie zadania i omiń pułapki, aby w ostatecznym starciu pokonać mrocznego sługę Hurosa.
Źródło opisu: Merlin.pl

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Anna Gajewska Emily
Małpie Opowieści A.Gajewska
Miłogost Reczek Kustosz
Małpie Opowieści M.Reczek

Linki zewnętrzne