FANDOM

Konie i kucyki: Jeżdżę konno! – symulator dla dzieci stworzony przez dtp young entertainment. W Polsce wydana 29 maja 2009 roku przez firmę Cenega, będąca również zleceniodawcą dubbingu.

Dubbing zrealizowany został prawdopodobnie przez Studio PRL, na co może wskazywać jego obsada.

Opis gry

Kochasz konie? Marzyłeś o jeździe konnej? Już niebawem będziesz mieć wyjątkową okazję by spędzać niezapomniane chwile razem ze swoim pupilem. Trenuj intensywnie, skacz przez przeszkody i weź udział w emocjonujących turniejach, a w wolnych chwilach, rozkoszuj się oszałamiająco pięknymi widokami podczas długich przejażdżek. Stwórz swojego własnego konia, pielęgnuj i upiększaj go wedle własnego gustu.

Przeżyj pasjonującą przygodę. Jako Larka pomóż swojej najlepszej przyjaciółce Sarze zatrzymać ukochanego konia. Weź również udział w turnieju i pokonaj swoją największą rywalkę Antonię.

Stwórz za pomocą edytora place, na których odbywają się konkurencje jeździeckie. Zmierz się na nich ze swoimi przyjaciółmi! Sprawdźcie, kto okaże się najlepszym jeźdźcem!
Źródło opisu: Materiały prasowe dystrybutora (Muve.pl)

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Piotr Bąk Ojciec Laury
Konie i kucyki Jeżdżę konno! P.Bąk (Ojciec Laury)
Grzegorz Drojewski Eryk
Konie i kucyki Jeżdżę konno! G.Drojewski (Eryk)
Julia Kołakowska-Bytner Pani Markowska
Konie i kucyki Jeżdżę konno! J.Kołakowska (Markowska)
Cezary Morawski Pan Markowski
Konie i kucyki Jeżdżę konno! C.Morawski (Markowski)
Joanna Pach-Żbikowska Laura
Konie i kucyki Jeżdżę konno! J.Pach (Laura)

Linki zewnętrzne